آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار ، پراید، شاهین، رانا پلاس،جک j4 و ام وی ام چند شد؟ ، جدول قیمت ها

به گزارش مجله پیکوشو، قیمت خودرو سومین هفته مرداد را بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته شروع کرد تا ثابت بر بازار حکمفرما باشد.

آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار ، پراید، شاهین، رانا پلاس،جک j4 و ام وی ام چند شد؟ ، جدول قیمت ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو، امروز، شنبه، 14 مرداد 1402، همچون روزهای تعطیل آخر هفته بدون هیچ تغییر و نوسانی ثابت ماند. این ثبات قیمت ها را می توان ناشی از انتظار فعالان و مالکان خودروهای مونتاژی و وارداتی دانست، چراکه این افراد منتظر هستند تا نتیجه واردات تعداد قابل توجهی از خودروهای نو را مشاهده نمایند تا در نهایت برای فروش یا نگه داشتن خودروهای خود تصمیم گیری نمایند.

بازار خودروهای داخلی و مونتاژی امروز نیز همچون روز گذشته ثبات را تجربه کردند تا فعالان و مصرف نمایندگان این بازار برای مشاهده هر گونه تغییر و نوسان منتظر یکشنبه باشند.

بازار خودروهای داخلی بر خلاف روند کلی هفته گذشته، امروز ثابت ماند و تمام محصولات مورد آنالیز بدون تغییر قیمت کار خود را در هفته جاری شروع کردند.

پراید131، پرفروش ترین سدان سایپا، امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با قیمت نهایی 315 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می گردد.

شاهینG، تازهترین سدان سایپا که در بدو ورود به بازار با استقبال خوبی روبرو نشد، امروز با قیمت نهایی 580 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می گردد.

رانا پلاس که از آن با نام 206 صندوق دار ایرانی نیز یاد می گردد، امروز بدون هیچ اختلاف قیمتی با عدد نهایی 490 میلیون تومان در بازار آزاد به معامله می رسد.

دنا پلاس 6 دنده توربو دستی که قدرتمندترین محصول ایران خودرو با گیربکس دستی است، امروز بدون هیچ اختلاف قیمتی با روز گذشته با عدد 755 میلیون تومان در بازار حاضر شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز نتوانست تا عملکردی متفاوت تر از بازار خودروهای داخلی داشته باشد و در نهایت این بازار هم امروز شامل هیچ نوسان و تغییر قیمتی نشد.

جک j4، مالی ترین خودروی مونتاژی کشور نیز امروز هیچ اختلاف قیمتی را نسبت به روزهای گذشته خود تجربه نکرد و با قیمت نهایی 740 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می گردد.

آریزو 5 توربو تازه که لقب چابک ترین خودروی برند ام وی ام را نیز کسب نموده است، امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و 180 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می گردد.

جک S5 نیوفیس، پرطرفدارترین کراس اوور کرمان موتور، امروز بدون هیچ اختلاف قیمتی نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی یک میلیارد و 430 میلیون تومان در بازار آزاد مبادله می گردد.

فردا T5 کراس اوور نسل تازه فردا موتور امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و 465 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2297

به "آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار ، پراید، شاهین، رانا پلاس،جک j4 و ام وی ام چند شد؟ ، جدول قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار ، پراید، شاهین، رانا پلاس،جک j4 و ام وی ام چند شد؟ ، جدول قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید