برترین برندهای ماشین ظرفشویی موجود در بازار

به گزارش مجله پیکوشو، در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی باید و نبایدهایی که در زمان خرید و استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید را برایتان گفتیم. از آنجایی که مدل های مختلفی از برندهای ماشین ظرفشویی در بازار ایران وجود دارد، در این راهنما برترین و باکیفیت ترین برندهای ماشین ظرفشویی ایرنی و خارجی را از نگاه خریداران برایتان جمع آوری نموده ایم تا به تناسب بودجه و نیازتان برترین انتخاب را داشته باشید.

برترین برندهای ماشین ظرفشویی موجود در بازار

انواع برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی

در بازار برندهای ماشین ظرفشویی فراوان است. این روزها خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در ایران، برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی هم سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند. این برندهای با سابقه در زمینه لوازم خانگی، به مقدار زیادی پیروز عمل نموده اند و یک وجه تمایز مهم با برندهای خارجی دارند. اینکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن ها به راحتی در کشورمان در دسترس است.

نکته دیگر اینکه با توجه به تحریم هایی که کشور ایران را سال هاست در آغوش گرفته، برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی از قیمت های مناسبتری برخوردار هستند و سلیقه عموم را با هر بودجه ای پوشش می دهند.

  • ماشین ظرفشویی جی پلاس
  • ماشین ظرفشویی اسنوا
  • ماشین ظرفشویی هیمالیا
  • ماشین ظرفشویی امرسان
  • ماشین ظرفشویی سام
  • ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی جی پلاس

جی پلاس یکی از برترین برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی در کشور است. دارا بودن دو سبد، قابلیت شست و شوی سریع، برنامه پیش شست و شو، برنامه شست و شوی روزانه در 90 دقیقه، شست و شوی مالی و شست و شوی پرقدرت برای ظرف های بسیار کثیف از ویژگی های این برند است.

ماشین ظرفشویی اسنوا

شرکت اسنوا در سری های مختلفی اقدام به فراوری ماشین ظرفشویی نموده است. از ویژگی های این برند برنامه ویژه شست وشوی ظرف های چرب و خیلی چرب، سیستم پخش پرتابی مواد شوینده، شست وشوی مالی، نیم شور و شست وشوی سریع را می توان نام برد.

ماشین ظرفشویی هیمالیا

هیمالیا نیز یک از برندهای ماشین ظرفشویی در بازار ایران است که احتیاج کم به آب و صدای بسیار اندک از ویژگی های این ماشین ظرفشویی است. ماشین ظرفشویی هیمالیا 6 برنامه شست وشو دارد که در تمیز کردن انواع ظروف کاربرد دارد.

ماشین ظرفشویی امرسان

امرسان یکی از کاربردی ترین برندهای ماشین ظرفشویی را به بازار عرضه نموده است، چرا که دارا بودن سه سبد مجزا که یکی از آن ها منحصراً برای قرار دادن قاشق و چنگال است که دردسرهای مربوط به این ظروف را به حداقل رسانده است.

ماشین ظرفشویی سام

سام یکی دیگر از انواع برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی است که از ویژگی هایی همانند شست وشوی مالی (Eco), شست وشوی سریع، آغاز با تأخیر و خشک کن برخوردار است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

مصرف بهینه انرژی، صدای کم و دارا بودن قفل کودک، از ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما است.

برترین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی

در بین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی، بوش و ال جی نامی آشنا دارند که در ایران نیز به خرید و فروش می رسند. اما اخیرا سایت گود هاوس کیپینگ (goodhousekeeping) لیستی از برترین برندهای ماشین ظرفشویی را ارائه نموده است که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • برترین ماشین ظرفشویی جامع، ماشینی از مارک مایل (Miele) مدل اسمارت G7566 است.
  • با ارزش ترین ماشین ظرفشویی فریدار (Frigidaire Gallery 24) است.
  • هوشمندترین ماشین ظرفشویی از برند ال جی مدل LG Smart Dishwasher with QuadWash and TrueSteam است.
  • برترین ماشین ظرفشویی خشک کن، بوش سری 800 است.
  • برترین ماشین ظرفشویی برای ظروف حجیم مدل اسمارت برند GE Profile است.
  • برترین ماشین ظرفشویی با ظرفیت بالا برند شارپ مدل Top Control Built-In است.

سایت بست پروداکت (bestproduct) نیز دسته بندی دیگری از برترین برندهای ماشین ظرفشویی موجود در بازار دنیای را ارائه می دهد. به طور کلی بر اساس آنالیز این سایت، برندهای برتر به دلایل زیر انتخاب شده اند:

  1. جامع ترین ماشین ظرفشویی از برند بوش سری 300 است.
  2. برترین ماشین ظرفشویی با قدرت پاک کنندگی بالا به نسبت قیمت برند GE مدل GDP665SYNFS است.
  3. این سایت نیز برترین ماشین ظرفشویی را از برند ال جی معرفی نموده است.
  4. بی صدا ترین ماشین ظرفشویی از برند GE سری PDT785SBNTS است.
  5. سریع ترین ماشین ظرفشویی ترمادور استار (Thermador Star) سری Saphir معرفی شده است.

برای تماشا آگهی های ماشین ظرفشویی در خبرنگاران کلیک کنید

استانداردهای خارجی ها برای خرید ماشین ظرفشویی

اگرچه که کارکرد همه انواع ماشین های ظرفشویی در دنیا یکی است و هدفشان هم شست وشوی ظروف است؛ اما ممکن است به علت پیشرفت تکنولوژی و سهولت در ارتقا تجهیزات ویژگی هایی در ماشین های ظرفشویی در دیگر کشورها بیشتر مورد توجه قرار گیرد. از جمله هوشمند بودن ماشین ظرفشویی.

هرچه که طراحی ماشین های ظرفشویی هوشمندتر و با کمترین وابستگی به حضور فیزیکی انسان همراه باشد، برای بسیاری از مردم دنیا با اهمیت است. به همین علت اتصال به وای فای (WiFi) را یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی در نظر می گیرند.

ظرفیت جانمایی ظروف، قفسه های قابل تنظیم، عملکرد خشک کن ها، تعداد چرخه های شست وشو، زمان اجرا و مدت زمان گارانتی، از دیگر مواردی است که به وسیله خریداران خارجی مورد توجه قرار می گیرد.

آگهی های ماشین ظرفشویی را در خبرنگاران ببینید
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2126

به "برترین برندهای ماشین ظرفشویی موجود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای ماشین ظرفشویی موجود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید