آمار چشمگیری که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن رقم زد

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ماه آگوست گذشته ضربات مهلکی به متجاوزان و مزدوران در جبهه های ساحل غربی، نهم، البیضاء، الجوف و جبهه های مرزی وارد کرد به طوری که شمار زیادی از متجاوزان و مزدوران به هلاکت رسیده یا زخمی گردیده و خودروها و ادوات نظامی نیز منهدم گردیده است.

آمار چشمگیری که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن رقم زد

بر اساس این گزارش در حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن در ماه آگوست گذشته شماری زیادی کشته و زخمی گردیده اند.

در جبهه ساحل غربی؛ بیش از 90 مزدور از جمله یک فرمانده گردان کشته شدند و 120 نفر دیگر زخمی گردیده اند که در میان زخمی شدگان فرمانده جبهه الشرقیه در التحیتا نیز به چشم می خورد که جراحاتش خطرناک است.

در همین جبهه 26 خودرو نظامی و زرهی متجاوزان و مزدوران منهدم گردیده است.

در جبهه نهم در استان صنعاء 60 مزدور که در میان آنها افسران نیز مشاهده می شوند کشته و بیش از 40 مزدور زخمی شدند که در میان زخمی شدگان فرمانده جبهه نهم به چشم می خورد. ادوات مزدوران نیز منهدم شد.

در جبهه البیضاء نیز بیش از 60 مزدور کشته و بیش از 70 مزدور دیگر در حملات توپخانه ای زخمی شدند و ادوات و خودروهای نظامی مزدوران نیز منهدم گردیده است. انبارهای سلاح و مهمات مزدوران نیز در حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن در این جبهه به آتش کشیده گردیده است.

در جبهه الجوف نیز بیش از 40 مزدور کشته و زخمی شدند که در میان آنها فرماندهان نیز دیده می گردد. خودروهای حامل سلاح نیز در این جبهه منهدم شد.

بر اساس این آمار؛ در جبهه های مرزی نیز بیش از 37 نظامی سعودی و مزدوران آنها که در میانشان خارجی ها به چشم می خورند کشته و قریب به 57 نظامی سعودی و مزدوران وابسته به آنها زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 32

به "آمار چشمگیری که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار چشمگیری که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید