ابراز نگرانی وکلای محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی درباره سلامتی وی

به گزارش مجله پیکوشو، وکلای شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی درباره شرایط سلامتی وی ابراز نگرانی نموده و گفتند که محل بازداشت وی نامعلوم است.

ابراز نگرانی وکلای محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی درباره سلامتی وی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه فایننشنال تایمز به نقل از تیم وکلای محمد بن نایف که خواست هویت اعضایش فاش نگردد، نوشت: وکلای بن نایف درباره شرایط جسمی او نگرانی روز افزونی ابراز داشته و مدعی شده اند که پزشک بن نایف به او اجازه دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را نداده است و محل بازداشتش نیز نامعلوم است.

برپایه این گزارش، تیم وکلای بن نایف افزودند که از زمان بازداشت بن نایف به همراه شاهزاده احمد بن عبدالعزیز در ماه مارس گذشته، به خانواده بن نایف اجازه دیدار با او داده نشده است.

به گفته این وکلا، آنها از محل نگهداری و بازداشتش بی خبرند و مکالمه های انجام شده با او سطحی است و این شرایط خطرناک است و کسی نمی تواند بن نایف را ببنید و او شاهزاده احمد تفهیم اتهام هم نشده است.

برپایه این گزارش، شاهزادگان محمد و احمد به عنوان کاندیدهای رقابت با محمد بن سلمان حاکم فعلی عربستان تلقی می شدند اما بن سلمان به جای بن نایف در ماه ژوئن سال 2017 میلادی به ولیعهدی معین شد و بن نایف تحت بازداشت خانگی نهاده شد و از همه مناصبش خلع شد.

برپایه این گزارش، نگرانی ها درباره سلامت محمد بن نایف بعد از آن افزایش یافته است که سعد الجبری دستیار سابق بن نایف، محمد بن سلمان را متهم به کوشش برای ترور خود نموده است و علیه محمد بن سلمان در دادگاهی در آمریکا در ماه جاری شکایت نموده است.

وکلای بن نایف همچنین درباره شرایط همسر و دو فرزندش که ممنوع السفر شده اند، ابراز نگرانی کردند و گفتند که به آنها برای فشار بر بن نایف، فشار آورده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1203

به "ابراز نگرانی وکلای محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی درباره سلامتی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی وکلای محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی درباره سلامتی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید