اجرای تور راهیان نور میرزا کوچک خان در استان گیلان

به گزارش مجله پیکوشو، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، اجرای تور راهیان نور میرزا کوچک خان در استان گیلان صورت می گیرد.

اجرای تور راهیان نور میرزا کوچک خان در استان گیلان

ولی جهانی (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان) گفت: نظر به اهمیت اشاعه فرهنگ ایثار و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در تبلیغ فرهنگ های ارزشمند دینی، اجرای تورهای راهیان نور میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان نهاده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اشاره به جزئیات اجرای این تور افزود: در این طرح پیش بینی شده تا بازدیدنمایندگان از محل تولد این شخصیت برجسته دینی و ملی در شهر رشت، آثار بجای مانده از نهضت جنگل و محل شهادت ایشان بازدید نمایند.

جهانی اضافه نمود: میرزا کوچک خان نقش پررنگی در حفظ استقلال و بعلاوه بیگانه ستیزی و هویت بخشی مردم گیلان در طول تاریخ ایفا نموده و احتیاج است تا با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط، نسبت به معرفی شایسته این شخصیت برجسته استان گیلان اقدامات لازم انجام گردد.

او با اشاره به شروع به کار این تور در 15 اردیبهشت امسال و برای نخستین بار در گیلان گفت: استان گیلان با توجه به ظرفیت های گسترده در حوزه جاذبه های گردشگری مذهبی از پتانسیل قابل توجهی برای جذب گردشگران و بعلاوه معرفی فرهنگ ارزشمند مردم برخوردار است.

منبع: همگردی
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2087

به "اجرای تور راهیان نور میرزا کوچک خان در استان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای تور راهیان نور میرزا کوچک خان در استان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید