اجرای 36 پروژه ساخت راه روستایی در کهگیلویه

به گزارش مجله پیکوشو، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه تعداد پروژه های ساخت راه روستایی در بخش های چهارگانه این شهرستان را 36 مورد اعلام نمود.

اجرای 36 پروژه ساخت راه روستایی در کهگیلویه

علی دیانتی روند گفت: عملیات اجرایی 36 راه روستایی در بخش های چهارگانه کهگیلویه از سال 1400 شروع شده است و با حمایت دولت و نماینده مردم در مجلس در تامین اعتبار پیشرفت خوبی دارند.

او اعتبار این تعداد طرح از منابع مختلف را بیش از 140میلیارد تومان اعلام نمود و اضافه نمود: از این تعداد، 13 طرح مربوط به بخش مرکزی و سوق، 11 طرح بخش چاروسا و 12 طرح در بخش دیشموک است.

دیانتی وند بهسازی و آسفالت راه روستایی بی بی زلیخایی برد کشکی، بهسازی و آسفالت روستای بی منجگان-برآفتاب- روشن آباد-اکبرآباد- برج بهمنی و آسفالت روستای طولیان به دشت مازه را از مهم ترین طرح ها در بخش مرکزی و سوق برشمرد و ادامه داد: آسفالت راه روستایی زیرکل، گل زرینی، آبگاون به طول چهار کیلومتر و احداث راه روستایی لاش به دلی مهتاب، احداث راه روستایی دارگنجی، گندمکار به لاکوره از مهم ترین طرح ها در بخش چاروسا هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه می گوید: ساخت پل روستای رودسمه، تعمیر و بهسازی پل تنگ چویل، بهسازی و آسفالت راه روستایی مله خرسک بناری از طرح های در دست اجرای بخش دیشموک است.

این مقام مسئول طول همه راه های روستای شهرستان کهگیلویه را 960 کیلومتر اعلام و افزود: از این اندازه 432 کیلومتر آسفالت، 190 کیلومتر شوسه و 30 کیلومتر خاکی است.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2185

به "اجرای 36 پروژه ساخت راه روستایی در کهگیلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 36 پروژه ساخت راه روستایی در کهگیلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید