مقرون به صرفه ترین تور های خارجی چقدر فروخته می شوند؟

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران- تور زمینی ارمنستان یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های ایرانی ها برای سفر خارجی است. الان آژانس های مسافرتی مقرون به صرفه ترین تور زمینی ارمنستان را زیر پنج میلیون می فروشند و بابت گران ترین تور زمینی ارمنستان که اقامت در هتل های پنج ستاره ایروان جزو خدمات آژانس به شمار می رود، حدود 10 میلیون تومان دریافت می نمایند. به جز ارمنستان، ایرانی ها برای رفتن به ترکیه و گرجستان نیازی به ویزا ندارند و می گردد بعضی از تور های هوایی این دو کشور را تابستان سال جاری زیر 10 میلیون خرید.

مقرون به صرفه ترین تور های خارجی چقدر فروخته می شوند؟

تور زمینی ارمنستان؛ حداقل چهار میلیون و 400 هزار

تور زمینی ارمنستان به وسیله آژانس های مسافرتی مرداد سال جاری دست کم چهار میلیون و 400 هزار تومان فروخته می گردد. یکی از همین آژانس ها بابت تور زمینی ارمنستان این رقم را دریافت می نماید. مسافران این تور در ایروان سه شب اقامت خواهند داشت و محل اقامت آن ها در این کشور هتل سه ستاره Baxos خواهد بود. یکی دیگر از آژانس های مسافرتی بابت تور زمینی ارمنستان نزدیک شش میلیون تومان دریافت می نماید. تفاوت این تور با تور قبلی محل اقامت مسافران است. طوری که مسافران این تور به جای هتل سه ستاره، راهی هتل چهار ستاره ای مثل Ararat در ایروان می شوند. یکی از گران ترین گزینه ها برای انتخاب تور زمینی ارمنستان، تور 10 میلیونی است. خدمات این تور شامل سه شب اقامت در هتل پنج ستاره گرند ایروان با صبحانه، بلیط رفت و برگشت با اتوبوس 25 نفره یکسره vip تا ایروان و لیدر محلی می گردد.

تور گرجستان؛ حداقل شش میلیون

به گزارش خبرنگاران، تور گرجستان تیر ماه سال جاری دست کم حدود شش میلیون تومان فروخته می گردد. آژانس های مسافرتی در ازای این پول شما را با هواپیمایی قشم ایر راهی تفلیس می نمایند و مدت اقامت و محل اقامت مسافران این تور به ترتیب چهار شب و هتل های سه ستاره خواهند بود. با پرداخت هفت میلیون تومان می گردد به جای هتل های سه ستاره سراغ اقامتگاه های چهار ستاره تفلیس رفت که لیدر فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی جزو خدمات آژانس برای مسافران این تور عنوان شده است. تور باتومی گرجستان که دومین شهر بزرگ گرجستان به شمار می رود مرداد سال جاری به وسیله بعضی از آژانس ها به عنوان گران ترین تور گرجستان کمی بیش از 40 میلیون تومان فروخته می گردد. مسافران این تور با هواپیمایی آسمان راهی باتومی می شوند و در مدت اقامت یک هفته ای خود در یکی از هتل های پنج ستاره این شهر اقامت خواهند داشت.

تور ترکیه؛ کمتر از 10 میلیون

تور ترکیه تابستان سال جاری ممکن است کمتر از 10 میلیون تومان فروخته گردد. بعضی از آژانس های مسافرتی تور هوایی استانبول را با قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان می فروشند که مسافران این تور با هواپیمایی قشم ایر از تهران راهی استانبول می شوند و در هتل سه ستاره رایدل اقامت خواهند داشت. اگر به جای مقرون به صرفه ترین تور های استانبول سراغ گران ترین مورد ها برویم احتمالا با گزینه های 60، 70 میلیونی روبرو می شویم. مثل تور استانبولی که یکی از آژانس های مسافرتی با قیمت 60 میلیون و 730 هزار تومان می فروشد و مسافران آن در مدت یک هفته ای حضور در استانبول راهی هتل پنج ستاره Swissotel The Bosphorus می شوند. آنالیز های خبرنگاران نشان می دهد، تور آنتالیا ترکیه نیز یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها برای ایرانی بابت انتخاب تور های مقرون به صرفه و زیر 10 میلیون به شمار می رود و الان مقرون به صرفه ترین تور هوایی آنتالیا را می گردد با کمتر از 9 میلیون و 300 هزار تومان خرید. در این تور با هواپیمایی ایران ایرتور راهی آنتالیا می شوید و محل اقامتتان هتل دو ستاره Melody خواهد بود.

انواع تور خارجی با کمتر از 10 میلیون

تور

مدت اقامت

محل اقامت

قیمت

تور زمینی ارمنستان

سه شب

هتل سه ستاره

چهار میلیون و 400 هزار تومان

تور زمینی ارمنستان

سه شب

هتل چهار ستاره

شش میلیون تومان

تور زمینی ارمنستان

سه شب

هتل پنج ستاره

10 میلیون تومان

تور هوایی گرجستان (تفلیس)

چهار شب

هتل سه ستاره

شش میلیون تومان

تور هوایی گرجستان (تفلیس)

چهار شب

هتل چهار ستاره

هفت میلیون تومان

تور هوایی ترکیه (استانبول)

هفت شب

هتل سه ستاره

9 میلیون و 500 هزار تومان

تور هوایی ترکیه (آنتالیا)

هفت شب

هتل دو ستاره

9 میلیون و 300 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2130

به "مقرون به صرفه ترین تور های خارجی چقدر فروخته می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین تور های خارجی چقدر فروخته می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید