افزایش تقاضا و قیمت بنزین در آمریکا

به گزارش مجله پیکوشو، تقاضا برای بنزین در آمریکا در پی آرام شدن شرایط جوی 6.4 درصد نسبت به هفته گذشته بالا رفته و قیمت بنزین در این هفته احتمالا به 3.50 دلار در هر گالن می رسد.

افزایش تقاضا و قیمت بنزین در آمریکا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از اویل پرایس، در پی آرام شدن طوفان های زمستانی در سراسر آمریکا، تقاضا برای بنزین در این کشور در هفته گذشته افزایش یافته و به 1.8 درصد بالاتر از میانه یک ماه گذشته رسیده است. این درحالی است که قیمت بنزین هم روبه افزایش است و احتمالاً در این هفته به میانه 3.50 دلار در هر گالن می رسد.

آمار های شرکت گس بادی نشان می دهد تقاضا برای بنزین در آمریکا 6.4 درصد نسبت به هفته گذشته بالا رفته و 1.8 درصد بیشتر از میانه یک ماه گذشته بوده است.

با توجه به افزایش قیمت نفت خام برنت تا 95 دلار در هر بشکه در اولین ساعات روز دوشنبه، میانه قیمت بنزین در آمریکا هم در این هفته روبه افزایش خواهد بود.

قیمت 94 دلار در هر بشکه برای نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا قیمت بنزین در این کشور را در این هفته به 3.50 دلار در هر گالن می رساند.

میانه قیمت بنزین در آمریکا از چهاردهم فوریه برابر با 3.488 دلار بوده است. این رقم در ماه گذشته برابر با 3.306 دلار و در همین زمان در سال گذشته میلادی برابر با 2.505 دلار در هر گالن بود.

انجمن اتومبیل آمریکا گفت افزایش قیمت نفت خام علت اصلی بالا رفتن قیمت بنزین در آمریکا طی هفته های اخیر بوده و هوای معتدل زمستانی و خوش بینی در خصوص فروکش کردن موج کرونای اومیکرون، تقاضا برای بنزین را بالا برده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2073

به "افزایش تقاضا و قیمت بنزین در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضا و قیمت بنزین در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید