انگلیس: برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده ایم

به گزارش مجله پیکوشو، وزیر نظارت بر امور برگزیت انگلیس خاطرنشان کرد این کشور آماده است بدون آنکه بر سر روابط آینده لندن با بروکسل توافقی به دست آید اتحادیه اروپا را ترک کند.

انگلیس: برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده ایم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به نقل از رویترز، مایکل گاو وزیر نظارت بر امور برگزیت انگلیس امروز اعلام کرد این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا، بدون توافق در مورد روابط آینده لندن و بروکسل، آماده است.

مایکل گاو در مقاله ای که در نشریه ساندی تایمز منتشر شد اعلام کرد توافق نکردن راه حلی نیست که او ترجیح می دهد، اما اگر قرار به انتخاب بین اقداماتی که به طور نامحدود دست و پای ما را می بندد یا امکان تصمیم گیری در مورد آینده ما باشد، پس چاره ای نیست.

گاو با اشاره به روابط استرالیا و اتحادیه اروپا که مبتنی بر هیچ توافق تجارت آزاد دوجانبه ای نیست افزود ما آماده ایم تا اتحادیه اروپا را با راه حلی به سبک استرالیا ترک کنیم.

در حالی که انتها دوره انتقالی شامگاه 31 دسامبر انتها می یابد و مذاکرات بین لندن و بروکسل پیشرفت کمی داشته است، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز جمعه اعلام کرد اکنون زمان آماده شدن برای یک برگزیت بدون توافق است، مگر آنکه موضع اتحادیه اروپا تغییری اساسی کند.

مایکل گاو به این نشریه گفت: رویکرد و سیاست اتحادیه اروپا باید تغییری اساسی کند تا شرایط در جهت خوبی قرار گیرد.

وی با اشاره به نشست سران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا که در انتها آن مسئولیت خارج کردن مذاکرات از بن بست را بر عهده انگلیس نهادند، افزود: در حال حاضر، (توافق تجارت آزاد) اتفاق نخواهد افتاد و تصمیم اتحادیه اروپا در نشست سران هفته گذشته، عملا، به این مذاکرات تجاری انتها داد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1295

به "انگلیس: برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس: برای خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید