ایستگاه مترو توحید افتتاح شد

به گزارش مجله پیکوشو، عصر امروز ایستگاه مترو توحید با حضور مسئولان شهری افتتاح شد.

ایستگاه مترو توحید افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه توحید اظهار کرد:این ایستگاه 141 امین ایستگاه متروی تهران است و مهم ترین ایستگاه تقاطعی خط 4 و 7 است. ایستگاه توحید را به عنوان یکی از سخت ترین و سخت ترین ایستگاه ها در ساخت می توان دانست. ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی واقع شده است و در مرز چهار منطقه 2، 6، 10 و 11 واقع شده است.

وی اضافه نمود: در سه ماه گذشته 5 ورودی نو بازگشایی شد که بعضا به مقدار یک ایستگاه به مردم یاری کننده هستند. ورودی دوم ایستگاه رودکی یکی از این ورودی های مهم بود.

امام درباره افتتاح های آینده مترو گفت: تا بهمن ماه نیز از سه ورودی نو در ایستگاه های بریانک، امام حسین، مدافعان سلامت بهره برداری خواهد شد.

در ادامه سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان نمود:طی بازدید های بنده 400 نفر در این ایستگاه کار می کردند و یکی از پیچیده ترین ایستگاه ها در ساخت است. سعی شده تمام تجهیزات هم از تولیدات داخلی باشد. علی رغم همه محدودیت های اقتصادی، جریان ورود منابع اقتصادی از شهرداری به مترو قطع نشده و توسعه و برطرف نواقص در دستور کار واقع شده است. در پی یک برنامه و راه کار مناسب هستیم تا ورود بخش خصوصی برای توسعه مترو را هم داشته باشیم. 154 کیلومتر به جای مانده از طرح جامع ریلی است که قابل اجرا در سه سال و نیم خواهد بود و امیدواریم دولت هم حمایت کند تا بتوانیم آن ها را به خاتمه برسانیم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1957

به "ایستگاه مترو توحید افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه مترو توحید افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید