برخورداری: با هدف کسب خوشرنگ ترین مدال در منچستر حاضر می شوم، می خواهم استارت موفقیت هایم را از یک مسابقه بزرگ بزنم

به گزارش مجله پیکوشو، ملی پوش وزن ششم تیم ملی تکواندو گفت: تنها با هدف کسب خوشرنگ ترین مدال در مسابقات جهانی منچستر حاضر می شوم.

برخورداری: با هدف کسب خوشرنگ ترین مدال در منچستر حاضر می شوم، می خواهم استارت موفقیت هایم را از یک مسابقه بزرگ بزنم

مهران برخورداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط خود در آستانه مسابقات دنیای گفت: خدا را شکر در مدت اردوها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام تیم با انگیزه و یکدل برای خوشحالی مردم کوشش کردند. خودم نیز آمادگی مناسبی را کسب کردم و از انگیزه بسیار بالایی نیز برای موفقیت برخوردار هستم.

وی تاکید نمود: تنها با هدف کسب خوشرنگ ترین مدال در مسابقات دنیای منچستر حاضر می شوم. برای این مهم نیز هر چه در توان داشته باشم را می گذارم و قول می دهم هیچ وقت کم نگذارم.

ملی پوش وزن ششم تیم ملی تکواندو اعلام کرد: شاید خیلی ها از بیرون که به من نگاه نمایند به دلیل شرایط کم سنی و تجربه کم توقع کسب مدال نداشته باشند اما به خودم ایمان و باور دارم. طوری کوشش خواهم کرد که استارت موفقیت هایم را از یک مسابقه بزرگ بزنم.

برخورداری در مورد رقبای خود گفت: تکواندو در حال حاضر در همه جای دنیا پیشرفت نموده است و هیچ بازیکنی را نمی توان دست کم گرفت، اما بعضی بازیکنان از لحاظ رنکینگ وضعیت بهتری دارند که با یاری کادرفنی آنها را بررسی کردیم و برنامه داریم.

وی درخصوص شانس تیم ملی برای کسب سومین عنوان قهرمانی دنیا گفت: قطعا شانس کسب عنوان قهرمانی تیم ملی وجود دارد. در این مدت بچه ها با انگیزه بسیار بالایی تمرین کردند و لازمه همه موفقیت های بزرگ کوشش بزرگ است. ما نهایت سعی خود را انجام خواهیم داد، اما نتیجه دست خدا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 266

به "برخورداری: با هدف کسب خوشرنگ ترین مدال در منچستر حاضر می شوم، می خواهم استارت موفقیت هایم را از یک مسابقه بزرگ بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری: با هدف کسب خوشرنگ ترین مدال در منچستر حاضر می شوم، می خواهم استارت موفقیت هایم را از یک مسابقه بزرگ بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید