بلادبورن با سبک گرافیکی PS1 برای کامپیوتر منتشر شد

به گزارش مجله پیکوشو، بلادبورن بالاخره به کامپیوترهای شخصی آمد اما نه آن طور که انتظارش را داشتید. هواداران این بازی تحسین شده استودیو فرام سافتور مدت زیادی در آرزوی عرضه پورت کامپیوتری این بازی هستند. اگرچه هنوز آن ها به صورت کامل و دقیق به این خواسته دست پیدا ننموده اند، یکی از هواداران دیمیک (بازسازی به شکل بازی های قدیمی) بلادبورن را به صورت رایگان برای کامپیوتر منتشر نموده که گرافیک بازی را شبیه آثار پلی استیشن 1 می نماید.

بلادبورن با سبک گرافیکی PS1 برای کامپیوتر منتشر شد

توسعه دهنده ای به نام لیلیث والتر به مدت 13 ماه روی این پروژه کار نموده است و توانسته به شکل قابل توجهی علاقه هواداران بازی های دوران پلی استیشن 1 و علاقه مندان بازی بلادبورن را به این پروژه مجذوب نماینده جلب کند. این بازی در حال حاضر دارای دسته بندی توییچ خاص خود است که در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر برای تماشا شاهکار فنی که به وسیله این کاربر اجرا شده را مشاهده نمایند.

به صورت دقیق معین نیست که این پروژه چقدر از بازی اصلی بلادبورن را پوشش داده است اما به نظر می رسد که لیلیث والتر شهر یارنام را به صورت کامل به شکل گرافیک آثار پلی استیشن 1 بازسازی نموده است. اگرچه این دیمیک کل بازی را شامل نمی گردد، بازیکنان همچنان می توانند یک تجربه کامل از بلادبورن را داشته باشند. شما می تواند با دو تا از غول آخرهای بازی یعنی Cleric Beast و Father Gascoigne و بعلاوه با یکی از شکارچیانی که مبارزه با او سخت است، مبارزه کنید.

.

پروژه دیمیک بلادبورن یک اجرای دوست داشتنی از منبع الهام اصلی خود است. صحنه افتتاحیه کاملا با نسخه اصلی پلی استیشن 4 بازی بلادبورن مطابقت دارد و بسیاری از جزئیات کوچک به درستی منتقل شده اند.

نکته قابل تحسین این است که این پروژه فقط ظاهر گرافیکی قدیمی مشابه دوران پلی استیشن را به این بازی نیاورده است بلکه لیلیث والتر توانسته به نوعی این احساس را القا کند که اگر این بازی به جای اینکه در سال 2015 عرضه گردد، در سال 1997 منتشر می شد، می توانست چه حسی می توانسته داشته باشد. بازی از دسته پشتیبانی می نماید اما در فرایند بازی فقط چهار جهت اصلی برای حرکت قابل استفاده هستند و نمی توانید از آنالوگ ها در جریان بازی بهره ببرید. این در حالی است که آنالوگ ها در صفحه اصلی بازی قابل استفاده هستند و تنظیماتی وجود دارد که می توانید آن ها را فعال کنید که عمدا نرخ فریم بازی را در لحظات سنگین مانند غول آخرها کاهش می دهند و زمان بارگذاری را افزایش می دهند تا تجربه دردناک بازی ها در آن موقع را به یاد آورید. بعلاوه صدای آغازین خاطره انگیز معروف بالا آمدن صفحه ابتدایی پلی استیشن 1 هم شبیه سازی شده است که شما را دقیقا به آن دوران می برد و این گمان را برای شما تداعی می نماید که روی یک تلویزیون CRT به تجربه بازی می پردازید.

در مصاحبه ای با Kotaku، والتر گفت که از دیگر دیمیک های هواداران مانند نسخه ان ای اس بازی زلدا: نفس وحش الهام گرفته است و به نظر او، بلادبورن چند نسل دیرتر ساخته شده است. او می گوید: من همواره فکر می کردم احساس بازی های سولزبورن همانند آثار رترو است و این حرف بزرگ ترین تحسینی است که می توانم انجام دهم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2023

به "بلادبورن با سبک گرافیکی PS1 برای کامپیوتر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلادبورن با سبک گرافیکی PS1 برای کامپیوتر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید