دکوراسیون اداری لاکچری با گروه طراحی و ساخت NDK

به گزارش مجله پیکوشو، بیشتر ما زمان زیادی و طولانی را در محل کار خودمان به نسبت زمانی که در خانه هستیم صرف می کنیم، بنابراین بهتر است فضای محل کارمان طوری طراحی و چیده شده باشد که به نظر خودمان و سایرین جذاب و منحصر به فرد به نظر برسد تا هم بهره وری ما در راندمان کارمان بالا برود و هم فضای محل کارمان زیبا به همراه دکوراسیونی چشم گیر گردد. به علاوه چیدمان فضای داخلی، تصویری از کارکرد مناسب شرکت و اداره در ذهن مخاطب ایجاد می نماید. در این مقاله شما را با نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون داخلی اداری بیشتر توجه گردد آشنا می کنیم.

دکوراسیون اداری لاکچری با گروه طراحی و ساخت NDK

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ایجاد طراحی دکوراسیون داخلی در ادارات جهت تقویت روحیه کارکنان و ارباب رجوع بسیار با اهمیت و مؤثر است. به منظور ساختن و یا بازسازی در فضای ادارات احتیاج به برنامه ریزی، هماهنگی و تخصص زیادی است. پیشنهاد می کنیم که کار دکوراسیون اداری محل کار خود را به شرکت معماری NDK بسپارید تا با استفاده از تخصص و تجربه این گروه معتبر بهترین نتیجه از دکوراسیون اداری مدرن حاصل شما گردد.

نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی اداری:

  • بر اساس این سازمان ما چه ماهیت و استراتژی دارد، شیوه طراحی داخلی اداری، هزینه و زمان مربوط به آن دارای تفاوت است. پیش از انجام طراحی دکوراسیون اداری این نکته را که برای اقدام به امور داخلی چه مقدار زمان اختصاص می دهید را رعایت کنید.
  • به دلیل وجود پیچیدگی در فضای داخلی اداره و محل کار شما ممکن است افراد بیشتری در یک محیط کاری حاضر باشند. هم چنین بهتر است که تمامی این افراد محل کار را مکانی راحت و تأثیر گذار در انجام امور خود ببینند. بنابراین ارزیابی احتیاجهای محل کار لازم و واجب است. در طی فرایند کار امکان دارد که تغییرات متعددی به وجود بیاید پس در تخصیص دادن بودجه در انجام دکوراسیون منعطف باشید.
  • برای این که در یک فضای اداری تأثیر بیشتر ایجاد گردد بایستی تعادل خوبی بین ظاهر و کارکرد به وجود بیاید.
  • دقت داشته باشید که در طراحی دکوراسیونی که به انجام رسانده اید انعطاف پذیری مناسب برای تغییرات در آینده وجود داشته باشد، به عنوان مثال ممکن است الان تمایل داشته باشید که دکوراسیون اداری کلاسیک برای محل کار خود طراحی کنید ولی در آینده بخواهید آن را به دکوراسیون اداری مدرن تغییر دهید یا این که تعداد کارکنان زیاد گردد احتیاج گردد که تغییرات زیادی در دکوراسیون داخلی اداره ایجاد کنید. بنابراین طراحی دکوراسیون اداری باید ظرفیت تغییرات در آینده را داشته باشد.

از آنجایی دکوراسیون و طراحی اداری احتیاج به نجزئیات نکته بینی و توجه به جزئیات بیشتری دارد، به علاوه اطلاعات و آگاهی زیادی باید در این زمینه کسب گردد، بهتر است کار طراحی دکوراسیون را به گروهی متخصص در این زمینه بسپارید تا بهترین دکوراسیون اداری مورد انتظارتان نصیب فضای کاریتان گردد. گروه معماری NDK به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در این زمینه معماری و دکوراسیون همیشه آماده خدمت گذاری به شما است.

شاید برایتان سؤال باشد که در طراحی دکوراسیون اداری چه المان های باید رعایت شوند؟

نقطه آغازین ارتباط ارباب رجوع و کارمندان میز پذیرایی است. بهتر است که از میز پذیرش در اداره اطمینان حاصل کنید تا تأثیر فوق العاده ای بر کسانی که به دفتر کار وارد می شوند به وجود بیاورد. سعی کنید در طراحی دیوار رنگ هایی با طیف روشن به کار ببرید، مخصوصا زمانی که دفتر کار شما کوچک است. به علاوه شما می توانید از طرح های رنگی همراه با لوگوی شرکت بر روی دیوار و کنار میز استفاده کنید.

شما می توانید دستاوردهای شرکت، استراژی شرکت و برخی از مناظر زیبا را به صورت قاب شده یا بنر شده در محل کار خود قرار دهید و طوری آنها را بچینید که تصویر کلی جذابی در ذهن بیننده ایجاد کند.

تا جایی که امکان دارد از نور طبیعی در دفتر کار خود استفاده کنید و از به کار بردن چراغ های فلورسینت خودداری کنید. استفاده از نورافکن ها در به وجود آوردن حالت تعادل متناسب سبب ایجاد کارکرد بهتری می گردد. به علاوه استفاده از گلدان های زیبا و گیاهان آپارتمانی در ایجاد فضا و دکوراسیون جذاب و فضای اداری آرام بسیار مؤثر است.

بیشتر سازمان ها و ادارات در طراحی محل کار به دنبال ایجاد طرح های باز می فرایند. مثلا قرار دادن میز پذیرایی که قابلیت انطباق داشته باشد بسیار مهم است.

به وجود آوردن مکان هایی مثل اتاق بازی، غذاخوری های عمومی که فضای استراحت در محل کار به وجود می آورند، بهره وری فرایند کار را افزایش می دهد. شما می توانید در یک دو یادداشت که قابل دیدن باشد دستاوردهای اداره یا شرکت خود را درج کنید و بر دیوار بزنید تا مقابل دید همگان قرار گیرد.

مبلمان اداری

سعی کنید برای دفتر کار خود مبلمانی انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون محل کارتان باشد و فضا را دلنشین تر کند. اگر ارگونومی بدن هر کارمند را برای تهیه جایگاه ها در نظر بگیرید، آنها دیگر از بدن درد حاصل نشستن زیاد بر جایگاه اعتراضی نمی نمایند. برای مشتریان و ارباب رجوع مبلمان سفارشی تهیه کنید و در بهترین و دنج ترین نقطه قرار دهید. بهتر است مبلمان اداری را در نقطه ای قرار دهید که دکوراسیون شرکت و سایر دستاوردها به خوبی قابل دیدن باشد. مبلمانی تهیه کنید که حدبیشتر استفاده از فضا را ایجاد نمایند. تهیه مبلمان بسیار براق باعث انعکاس نور می گردد و چندان خوشایند نیست.

نورپردازی اداری

در محل کار شما نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد. مقدار روشنایی را به گونه ای ایجاد کنید که نه خیلی نور در فضا ایجاد گردد و نه فضا خیلی تاریک و کم نور باشد. مخصوصا در زمان انجام کار با رایانه یا صفحه موبایل نور کافی باشد چون هر دو آنها به چشم فشار وارد می نمایند. اگر نور بالای سر شم کم سو بود یا سایه ایجاد کرد، بهتر است از چراغ های ال ای دی مناسب در بالای سر خود استفاده کنید. چنانچه نور در قسمت پشت صفحه مانیتور باشد فشار به چشم کاهش می یابد. به علاوه چراغ های کوچک هم قادر هستید که در هر خروجی اتصال یابند که هر زمان کارمند به آنها احتیاج پیدا کرد نور مناسب خود را دریافت کند.

با سپردن نورپردازی محل کار خود به گروه معماری و طراحی دکوراسیون NDK بهترین نتیجه از نورپردازی و ترکیب رنگ های مناسب در محل کار خود را می توانید حاصل کنید.

بهتر است تا حد امکان از نور طبیعی استفاده کنید. اگر میز کارتان کنار پنجره باشد، از نور و رنگ پنجره استفاده کنید تا از میزان خیره شدن به صفحه کامپیوتر جلوگیری گردد.

رنگ اداری

به منظور انتخاب رنگ مناسب در فضای کاری خود ماهیت کار و نوع فضا را در نظر بگیرید. رنگ ها دارای تأثیر روانی زیادی بر ما هستند. چنانچه انجام پروژه ها به کار گروهی احتیاج دارد از رنگ آبی برای طرح رنگ فضای کاری استفاده کنید. این رنگ باعث ایجاد حس اعتماد بین کارمندان می گردد و فضا را آکنده از آرامش می نماید.

رنگ سبز در فضای کار شما سبب به وجود آمدن ایده و خلاقیت و ایجاد محیطی هماهنگ می گردد. به علاوه این رنگ استرس های ناشی از کار را می کاهد. رنگ زرد و نارنجی نیز در کارها باعث افزایش انرژی و اشتیاق کارمندان به کار و محل کار خود می گردد. رنگ سفید زمانی که با نور طبیعی ادغام گردد، باعث به وجود آمدن خلاقیت بیشتر می گردد. علاوه بر این فضا را بزرگتر نشان می دهد و هچنین سبب افزایش تمرکز می گردد.

بهتر است رنگ هایی که ذکر شد را به تنهایی به کار نبرید تا محیط یکنواخت و خسته نماینده نگردد. برای به وجود آوردن یک تأثیر مناسب رنگی قوی را با رنگی خنثی مثل خاکستری ادغام کنید. طرح های رنگی و نور باید به صورت هماهنگ و متناسب هم گزینش شوند، همچنین نوع رنگی که به کار می برید نباید خیلی براق باشد.

بهتر است جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر در ارتباط با نکات و جزئیات طراحی دکوراسیون مناسب اداری به سایت شرکت NDK مراجعه نموده و یا با مشاورین مربوطه تماس حاصل کنید. هم چنین با دنبال کردن صفحات اجتماعی این شرکت در لینکدین ، اینستاگرام، پینترست از آخرین پروژه ها و تجارب به دست آمده این گروه استفاده کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1574

به "دکوراسیون اداری لاکچری با گروه طراحی و ساخت NDK" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اداری لاکچری با گروه طراحی و ساخت NDK"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید