تشکیل 40 پرونده برای واحدهای صنفی لوزام التحریر، پوشاک و کیف و کفش متخلف

به گزارش مجله پیکوشو، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل 40 پرونده در راستای برخورد با تخلفات واحدهای صنفی لوزام التحریر، پوشاک و کیف و کفش خبر داد.

تشکیل 40 پرونده برای واحدهای صنفی لوزام التحریر، پوشاک و کیف و کفش متخلف

به گزارش خبرنگاران، براتعلی صالحی در حاشیه بازدید از بازار یاسوج، در جمع خبرنگاران، افزود: طی 17 روز اخیر گشت های نظارتی مشترک تعزیرات حکومتی و صمت با پوشش بیش از 120 واحد صنفی لوازم التحریر، کیف و کفش اجرایی شده است .

وی با بیان اینکه تهیه گزارش از تخلفات چندین واحد ها محقق شده و 40 پرونده با ثبت و ارسال توسط تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، بیان کرد: مردم می توانند هرگونه تخلف گرانفروشی را از طریق سامانه 135 و ارتباط مستقیم با تعزیرات، گزارش دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تمرکز و نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و شرح داد: تعزیرات حکومتی در کنار کنترل و رصد سایر بخش ها، به سرعت نسبت به تخلفات لوازم التحریر، کیف و کفش رسیدگی خواهد کرد.

صالحی بیان کرد: تعزیرات حکومتی با اجرای طرح ها، برنامه ها و دستور العمل های نظارتی با تخلفات صنوف مختلف برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 436

به "تشکیل 40 پرونده برای واحدهای صنفی لوزام التحریر، پوشاک و کیف و کفش متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 40 پرونده برای واحدهای صنفی لوزام التحریر، پوشاک و کیف و کفش متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید