تلاش برای اتمام پلاسکو تا پایان امسال ، پارکینگ از تعهد ما خارج است

به گزارش مجله پیکوشو، رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به احداث اسکله آخرین طبقه ساختمان پلاسکو گفت: در خصوص مشکل پارکینگ مباحثی با شهرداری مطرح شد ضمن آنکه بنیاد پارکینگ پروانه مقابل ساختمان پلاسکو را بازسازی می کند.

تلاش برای اتمام پلاسکو تا پایان امسال ، پارکینگ از تعهد ما خارج است

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سیدپرویز فتاح درباره آخرین شرایط ساخت پروژه ساختمان پلاسکو گفت: در پلاسکو اختلافاتی با شهرداری وجود دارد، به آنجا رفت و آمد داریم و در حال پیگیری هستیم، اما رفاقت ها اجازه نمی دهد این اختلافات عمق پیدا کند.

وی اضافه نمود: اسکله آخرین طبقه پلاسکو (طبقه 16 روی زمین) در حال احداث است و تمام می شود، پروژه تقریبا طبق زمان بندی پیش رفته است و اگر 10 روزی هم عقب افتاد کرونا بی تأثیر نبود، چون ما نمی توانستیم حمل مصالح به تهران داشته باشیم و جاده ها مسدود بود، اما در ایام نوروز پیگیری کردیم و راه برای آوردن برخی مصالح باز شد.

* پارکینگ پلاسکو از تعهد بنیاد خارج است

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه از شهرداری تشکر می کنیم که مانعی برای احداث پلاسکو ایجاد نکردند، گفت: البته شهرداری ادعا هایی داشت که در پلاسکو بنیاد باید بحث پارکینگ را رفع کند، پیش از این آقای سعیدی کیا (رئیس سابق بنیاد مستضعفان) مستنداتی داشت و مصوبه کمیسیون ماده 5 که به امضای مهدی هاشمی رئیس شورای شهر رسیده بود را داشتند بر این مبنی که پارکینگ از تعهد بنیاد خارج است. چون پلاسکوی قدیم هم پارکینگ نداشت و، چون حقوق مکتسبه و مالکانه داشته شهرداری نمی تواند برای پارکینگ محکوم کند.

*با شهرداری همدل و هم جهت هستیم / پارکینگ پروانه را بازسازی می کنیم

وی اضافه نمود: با این حال برای همکاری بهتر با شهرداری تعامل کردیم روبه روی ساختمان پلاسکو پارکینگ پروانه است که محل تجمع دستفروش ها است ما مطالعه کردیم و آنجا را بازسازی می کنیم، نقشه در شهرداری منطقه 12 بارگذاری شده است و تخلفی وجود ندارد و کار کاملاً منطقی پیش می رود شهرداری هم واقعاً همکاری کرده است.

* تلاش می کنیم ساختمان پلاسکو را پایان سال 99 تمام کنیم

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اگر مسئله ای پیش نیاید طبق وعده ای داده بودیم مبنی بر اینکه پلاسکو پایان سال 99 به اتمام می رسد این ساختمان را تحویل می دهیم و از اواخر دی ماه 99 به سمتی می رویم که این ساختمان تکمیل شده باشد، من در اینباره به کسبه قول داده ام و آن ها هم تواضع و بزرگواری داشته اند امیدواریم با همکاری رسانه ها این مسائل حل شود، ما با شهرداری همسو و هم جهت هستیم به هر حال 300 نفر کسبه می خواهند در ملک خود مستقر شوند و کار تولیدی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1013

به "تلاش برای اتمام پلاسکو تا پایان امسال ، پارکینگ از تعهد ما خارج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای اتمام پلاسکو تا پایان امسال ، پارکینگ از تعهد ما خارج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید