جناب خان به جام جهانی می رود؟!

به گزارش مجله پیکوشو، با پایان فصل آخر برنامه خندوانه و خداحافظی مبهم رامبد جوان و عوامل از بینندگان، حالا این روز ها جناب خان دلتنگ مردم است. هر چند زمزمه های حضور او در یک برنامه جام جهانی مطرح است، اما باید دید سرنوشت این عروسک در نهایت به کجا ختم می شود.

جناب خان به جام جهانی می رود؟!

انتشار ویدئویی از جمع شدن دکور های برنامه خندوانه در سوله ای در حوالی برج میلاد، حدس ها برای خاتمه این برنامه را بیش از پیش قوت بخشید؛ هرچند مدیر شبکه نسیم با تاکید بر ادامه پخش این برنامه، اعلام کرده بود که تلویزیون تصمیم ندارد با خندوانه خداحافظی کند.

اما در نهایت برآیند آنتن شبکه نسیم، حداقل از خاتمه طولانی مدت تر برنامه خندوانه در تلویزیون حکایت دارد و در این میان شرایط عروسک جناب خان هم فعلا نامشخص است.

جناب خان در ابتدا در مجموعه کوچه مروارید مورد استفاده قرار گرفت که به صورت محدود در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. بعد از آن پای این عروسک به برنامه تلویزیونی خندوانه باز شد و در اندک زمانی به معروفیت و محبوبیت رسید.

البته در مقطعی مشکل خالق جناب خان با تلویزیون، باعث شد که خندوانه تا مدتی از حضور این عروسک محروم بماند، اما در نهایت مالکیت عروسک جناب خان به تلویزیون رسید و در حقیقت صداوسیما حق رایت این عروسک را از سالارزهی، خالق جناب خان خرید. این خبر را معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما در سال 97 گفت و افزود: بر اساس پیگیری های به عمل آمده تمامی حقوق مالکیت طرح صنعتی، علامت تجاری و کاراکتر عروسکی جناب خان به رسانه ملی واگذار شد؛ و حالا پس از خاتمه فصل هشتم خندوانه که ششم مرداد ماه 1401 روی آنتن رفت، با اعلام خداحافظی عوامل این برنامه و سرنوشت نامشخص برنامه رامبد جوان برای ادامه تولید، شرایط نامعلومی نیز در انتظار جناب خان است.

از این رو، به تازگی محمد بحرانی با انتشار عکسی از جناب خان، با جمله دلتنگتم رفیق کجای جهانی؟ دلتنگی خود به این عروسک را ابراز کرده است.

این در حالی است که این روز ها زمزمه هایی مبنی بر حضور جناب خان در یکی از ویژه برنامه های جام جهانی صداوسیما هم مطرح است.

فرید نیک جو، تهیه کننده از ساخت ویژه برنامه جام جهانی خبر داده و همکاری با محمد بحرانی را تایید کرده است، اما همچنان از بیان جزئیات بیشتر درباره این برنامه و حضور جناب خان امتناع می کند. ضمن اینکه در این ارتباط تا به حال خبری رسمی از سوی تلویزیون هم اعلام نشده است.

پیشتر هم عنوان شده بود جناب خان در ایام جام جهانی 2022 راهی کشور قطر خواهد شد و قرار است برنامه ای ویژه جام جهانی در دوحه تولید کند.

کاراکتر جناب خان که علاقه زیادی به خواندن ترانه های بندری دارد و فوتبالیست ها و خواننده ها را بسیار دوست دارد، پیش از این، قبل از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، ویدیو کلیپی در حمایت از تیم ملی ساخت که در آن مقطع با استقبال روبه رو شد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2159

به "جناب خان به جام جهانی می رود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جناب خان به جام جهانی می رود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید