خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی

به گزارش مجله پیکوشو، مشهد- خبرنگاران- راه اندازی مرکز ویژه دیالیز بیماران کلیوی مبتلا به کووید - 19 در مشهد، شناسایی نوزاد 20 روزه مبتلا به کرونا در صالح آباد و کشف خودروی بنز قاچاق 50 میلیارد ریالی در طرقبه از مهمترین اخبار کوتاه امروز خراسان رضوی است.

خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی

راه اندازی مرکز ویژه دیالیز بیماران کلیوی در مشهد

مسوول امور بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اختصاص مرکز ویژه ای با 10 تخت برای دیالیز بیماران کلیوی مبتلا به کووید - 19 در مشهد اطلاع داد.

دکتر جواد رجبیان اضافه نمود:به منظور ارائه خدمت به بیماران دیالیزی مبتلا به کووید - 19 مرکز دیالیز سیدالشهدا(ع) که در موج اول شیوع کرونا فعال بود دوباره راه اندازی شده است چرا که بیماران دیالیزی به دلیل شرایط خاص بیماری و احتیاج به مراجعه حضوری، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند.

شناسایی نوزاد 20 روزه مبتلا به کرونا در صالح آباد

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام از شناسایی نوزادی 20 روزه و مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان صالح آباد اطلاع داد.

دکتر محمد افکار اضافه نمود: مادر این نوزاد سالم و بدون علامت است و البته آزمایشهای وی جهت ابتلا به ویروس کرونا در حال پیگیری است.

کشف خودروی بنز قاچاق 50 میلیارد ریالی در طرقبه

رییس اداره تعزیزات حکومتی بینالود (طرقبه - شاندیز) از کشف یک دستگاه خودروی بنز اس 500 قاچاق با پلاک جعلی و تشکیل پرونده تعزیراتی در این خصوص اطلاع داد.

امید جلیلی اضافه نمود: این خودرو که دارای پلاکی جعلی بود در تعمیرگاهی غیر مجاز در طرقبه توسط پلیس آگاهی کشف و تحویل سازمان اموال تملیکی شد و پرونده برای آنالیز در تعزیرات حکومتی دایر است.

وی ارزش ریالی این خودرو را 50 میلیارد ریال ذکر کرد.

دستگیری صیاد متخلف در کاشمر

رییس اداره محیط زیست کاشمر از دستگیری صیاد متخلفی که اقدام به زنده گیری پرندگان سهره طلایی نموده بود اطلاع داد و گفت: از این صیاد چهار قطعه سهره و قفس، تور و طناب زنده گیری کشف و ضبط شد.

مهدی آدینه پور اضافه نمود: پرندگان وحشی به خصوص گنجشک سانانی مثل کبک و تیهو با کنترل طبیعی جمعیت آفات و حشرات نقش مهمی در چرخه سلامت و امنیت غذایی ایفا می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1153

به "خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید