خبرنگاران اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است

به گزارش مجله پیکوشو، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی با اشاره به درج خبری مبنی بر اعتصاب غذا در یکی از بندهای زندان مرکزی ارومیه در یکی از سایت های معاند نظام گفت: این خبر کذب محض است و مردم نباید به این اخبار توجه کنند.

خبرنگاران اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

حمزه بروجنی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: یکی از سایت های معاند در خصوص اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان در یکی از بندهای زندان مرکزی ارومیه خبری درج کرده بود که این امر، زاییده ذهن مسموم و خراب دشمنان نظام است.

وی گفت: منافقان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در پی ایجاد جو روانی بر علیه نظام هستند و زندان ها نیز هر چند وقت یک بار مورد هجوم اظهارات کذب این افراد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بند مورد نظر یکی از بندهای بسیار پاک در زندان مرکزی ارومیه است و با توجه به بازسازی های اخیر، علاوه بر زیباسازی این محیط که زندانیان جرایم مالی در آن نگهداری می شوند ، از لحاظ افزایش تعداد حمام و دستشویی هم مورد توجه ویژه قرار گرفته و مجهز است.

اداره کل زندان های آذربایجان غربی همزمان با تشکیل سازمان زندان های کشور در سال 1364 و تبدیل آن از شورای سرپرستی به سازمان زندان ها، در این استان تشکیل شد.

این اداره کل دارای سه بازداشتگاه موقت در شهرهای ارومیه، اشنویه و سردشت و هشت اداره زندان در شهرهای ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 863

به "خبرنگاران اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید