خبرنگاران فعالیت واحدهای تولیدی و سرویس های مسافربری کاشان متوقف شد

به گزارش مجله پیکوشو، کاشان- خبرنگاران- فعالیت همه واحدهای تولیدی و سرویس های مسافربری بین شهری بنابر مصوبه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا منطقه کاشان در این شهرستان متوقف شد.

خبرنگاران فعالیت واحدهای تولیدی و سرویس های مسافربری کاشان متوقف شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه کاشان آدینه شب در اطلاعیه ای با شماره 19 گفت: همه کارخانه های سطح شهرستان کاشان به استثنای کارخانه های مرتبط با فراوری اقلام بهداشتی- درمانی و محصولات ضدعفونی کننده تا 15 فروردین ماه تعطیل است.

این ستاد همچنین در اطلاعیه شماره 20 خود تاکید نمود: ورود افراد و خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر، برزک، جوشقان قالی، کامو و چوگان، مشکات و تمامی روستاهای سطح شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد.

همچنین ورود سرویس های عمومی جابه جایی مسافر بین شهری از اتوبوس گرفته تا تاکسی به داخل شهرستان کاشان تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده است.

این اطلاعیه در ادامه نیز تصریح نموده است: خدمات بخش اتوبوس رانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان تا 15 فرودین ماه متوقف می گردد.

ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه کاشان عصر امروز محدودیت هایی نیز در زمینه فعالیت اصناف، فروشگاه های عظیم و مرکزهای اقامتی اعمال کرد.

بنابر آخرین اعلام آمار از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شمار مبتلایان قطعی به این ویروس در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل 509 مورد بوده است.

بیماری ویروسی کرونا 2019 (COVID-19) نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد و تا کنون به 176 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 921

به "خبرنگاران فعالیت واحدهای تولیدی و سرویس های مسافربری کاشان متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت واحدهای تولیدی و سرویس های مسافربری کاشان متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید