خبرنگاران یکی از شرکت های پارک علم و فناوری خوزستان برگزیده ملی شد

به گزارش مجله پیکوشو، اهواز - خبرنگاران - یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان و فعال در زمینه ساخت و طراحی قطعات و تجهیزات صنعتی، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران وزارت نیرو به عنوان شرکت برگزیده ملی انتخاب شد.

خبرنگاران یکی از شرکت های پارک علم و فناوری خوزستان برگزیده ملی شد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان دراین جشنواره ،شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان با ارائه طرح پژوهشی با عنوان طراحی و ساخت پمپ های لجن کش هیدرولیکی و بررسی عملکرد آن ها درمقایسه با الکتروپمپ های مشابه در بین تمامی شرکت های تابعه وزارت نیرو پیروز به کسب رتبه برگزیده ملی شد.

بر اساس این گزارش در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو که در راستای اهداف و ماموریت های صنعت آب و برق در زیست بوم نوآوری این صنعت، همچنین مشارکت و همکاری صنایع و دانشگاه ها و نیز چالش های پیش روی صنعت و تجارب پژوهشی با حضور وزیر نیرو برگزار شد از مدیر عامل ومدیر تحقیق و توسعه شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار به عنوان پژوهشگر برتر وزارت نیرو در سال 99 تقدیر شد.

این رویداد به منظور اشتراک گذاری دانش های نوین کسب شده در حوزه صنعت برق و انرژی، روش ها و مفاهیم نوآورانه بدست آمده توسط پژوهشگران و نهادهای مرتبط و توسعه فناوری های حوزه های آب و برق برگزار شده است.

در این جشنواره رویدادهای جانبی متعددی از جمله برپایی غرفه ویژه شرکت های برتر، انتقال تجربیات عملیاتی در به کارگیری دستاوردهای پژوهشی به صورت معرفی و برگزاری نشست، کریدور پژوهش و فناوری همچنین چالش های بهره برداری صنعت آب و برق برگزار شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1452

به "خبرنگاران یکی از شرکت های پارک علم و فناوری خوزستان برگزیده ملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یکی از شرکت های پارک علم و فناوری خوزستان برگزیده ملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید