خبرنگاران 50 پروژه خرد در محله حصارک تهران بهره برداری شد

به گزارش مجله پیکوشو، تهران- خبرنگاران- شهردار منطقه 5 تهران گفت: بیش از 50 پروژه خرد از جمله اجرای طرح 4 هزار متری در محله حصارک در غرب پایتخت بهره برداری شد.

خبرنگاران 50 پروژه خرد در محله حصارک تهران بهره برداری شد

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز پنجشنبه شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهر در این باره گفت: بیش از 50 پروژه خرد محلی شامل رنگ آمیزی،جداره سازی و محوطه سازی در محله حصارک به بهره برداری رسید و به زودی در تمام سطح منطقه 5 و تا زمانی که مردم در خواست داشته باشند طرح کوچه رنگی و جداره سازی اجرا می شود.

محمود کلهری با حضور در محله حصارک در مورد اجرای طرح کوچه رنگی در این منطقه گفت: شعار ما در این دوره از مدیریت شهری تهران شهری برای همه است و یکی از اولویت های ما فعالیت های انسان محور است و معتقدیم همانطور که آلودگی های زیست محیطی آزار دهنده هستند، آلودگی های بصری نیز آزاردهنده هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح کوچه رنگی گفت: برنامه ریزی شده که با استفاده از رنگ و نقاشی و انتخاب طرحهای متناسب با هویت محلات و رنگ آمیزی در محلات کم برخوردار و قدیمی وبا مشارکت شهروندان، متناسب با روحیات مردم نقاشی و رنگ آمیزی دیواری داشته باشیم که بازخورد بسیار خوبی در اجرای این پروژه ها داشت و مشاوره بسیار خوبی برای ما در برای ادامه کار بود.

شهردار منطقه 5 با بیان اینکه این طرح حتماً با دقت و سرعت ادامه خواهد شد تاکید کرد: این طرح تا الان در حدود 4 هزار متر از سطح منطقه اجرا شده و بنا هست با همین سرعت اجرا شود.

به گفته وی، این طرح فعلا در محله حصارک ادامه خواهد داشت و به هر میزان که تقاضای مردم و طراحان در حوزه حصارک و سایر بخش ها باشد به عنوان اولویت انجام خواهیم داد.

براساس این گزارش، روز گذشته بیش از 50 پروژه خرد محلی شامل رنگ آمیزی،جداره سازی و نقاشی دیواری در محله حصارک بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگاران، محله حصارک در شمال غربی تهران و در محدوده شهرداری منطقه 5 قرار گرفته است.

این منطقه از شمال به رشته کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه 2 شهر تهران در مجاورت طرشت و ستارخان و مرزداران و شهرک غرب و سعادت آباد و از غرب به منطقه 22 شهر تهران، استادیوم آزادی محدود است و به بزرگراه های همت و حکیم و آبشناسان و باکری و ستاری و شیخ فضل الله نوری و لشگری و اشرفی اصفهانی و جناح دسترسی دارد.

پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن و سولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی از محله های معروف واقع در منطقه 5 تهران هستند.

منطقه 5 پایتخت به پهنه توسعه شهر تهران نیز معروف است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1687

به "خبرنگاران 50 پروژه خرد در محله حصارک تهران بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 پروژه خرد در محله حصارک تهران بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید