خبرنگاران 500 هزار مترمربع معابر شهر بجنورد آسفالت می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، بجنورد- خبرنگاران- معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بجنورد گفت: سال جاری قرار است اجرای آسفالت در حدود 500 هزار متر مربع معابر مرکز استان با 250 میلیارد ریال اعتبار به انجام برسد.

خبرنگاران 500 هزار مترمربع معابر شهر بجنورد آسفالت می گردد

مجتبی پارساپور روز دوشنبه در گفت و گو خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه بخش بسیار زیادی از فعالیت های عمرانی و آسفالت معابر شهر به نقاط حاشیه ای شهر سوق یافته است گفت: 300 هزار مترمربع از آسفالت معابر در نقاط حاشیه ای شهر انجام می گردد.

وی اضافه نمود: اکنون اجرای آسفالت بعضی نقاط همچون معابر ملکش در اطراف شهر بجنورد سرانجام یافته است در این نقاط شاهد سرانجام معابر خاکی هستیم.

پارساپور در باره تأمین قیر رایگان برای سرعت دادن به پروژه های عمرانی شهر بجنورد گفت: پارسال تأمین 470 تن قیر رایگان برای مرکز استان در نظر گرفته شد اما از این میزان کمتر از 300 تن به دست رسید.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بجنورد گفت: سال جاری هم بیش از 11 هزار تن قیر رایگان درخواست شده است که البته هنوز محقق نشده است. وی گفت: اکنون اجرای آسفالت معابر بجنورد در قالب 250 میلیارد ریال قرارداد توسط پیمانکار در دست اجرا است.

وی درباره انجام لکه گیری های آسفالت معابر شهر بجنورد گفت: آسفالت قریب به اتفاق معابر شهر مستهلک و پیر شده و احتیاج به ترمیم و یا روکش دارد اما اعتبار برای انجام این اقدام محدود است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بجنورد اضافه نمود: اکنون لکه گیری آسفالت معابر در نقاط مختلف استان در حال اجرا است و در این زمینه، روزانه 10 اکیپ مشغول به کار هستند.

یک میلیون متر مربع از معابر شهر بجنورد احتیاجمند روکش آسفالت

شهردار بجنورد پیش از این گفته بود معابر این شهر به مساحت یک میلیون متر مربع احتیاج به روکش آسفالت دارد و بارندگی های بهار سبب تخریب بافت آسفالت در بسیاری از معابر شده است.

روح الله براتیان اضافه نمود: شهرداری به دلیل محدودیت منابع درآمدی برای بهسازی این حجم از معابر احتیاجمند تخصیص اعتبارات دولتی است.

وی اضافه نمود: در مجموع برای بهسازی کامل معابر 45 هزار تن قیر احتیاج داریم که باید کوشش کنیم آن را از اعتبارات دولتی تأمین کنیم.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.

7185/ ‬ 6042

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 302

به "خبرنگاران 500 هزار مترمربع معابر شهر بجنورد آسفالت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500 هزار مترمربع معابر شهر بجنورد آسفالت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید