برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با 150 غرفه در خراسان شمالی

به گزارش مجله پیکوشو، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی از برپایی 150 غرفه در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان در محل منطقه نمونه ملی بش قارداش بجنورد اطلاع داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با 150 غرفه در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه گفت: نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی سال جاری از 29 مرداد تا یکم شهریورماه در محل منطقه نمونه گردشگری بش قارداش بجنورد برپا می گردد.

او اضافه نمود: این نمایشگاه 150 باب غرفه دارد، برای اولین بار غرفه های گردشگری نیز با حضور بومگردی های استان برپا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی توضیح داد: هم زمان با نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، میزبان نخستین جشنواره موسیقی اقوام خواهیم بود که گروه هایی از استان های مختلف کشور در آن شرکت و به مدت چهار شب اجرای برنامه دارند.

او با بیان این که در این جشنواره شاهد حضور بهترین گروه های اقوام ایران زمین در خراسان شمالی خواهیم بود، بیان کرد: این جشنواره علاوه بر بش قارداش، در باباامان و شهربازی نیز برگزار خواهد شد.

یزدان پناه گفت: برگزاری این جشنواره، علاوه بر نشاط اجتماعی، بستر مناسبی برای شناساندن و معرفی فرهنگ و سنت های اقوام به مردم است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 363

به "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با 150 غرفه در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با 150 غرفه در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید