دومین باغ گل های کرج در محوطه کاخ مروارید ایجاد می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، شهردار کرج گفت: با واگذاری 25 هکتار از عرصه کاخ مروارید به شهرداری، دومین باغ گل های شهر در محوطه این کاخ ایجاد می گردد.

دومین باغ گل های کرج در محوطه کاخ مروارید ایجاد می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر کمالی زاده امروز شنبه 9 شهریور در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که از دوم تا هشتم شهریور ماه در باغ گل های پارک شهید چمران برگزار گردید، اظهار کرد: با پیگیری های اجرا شده 25 هکتار از عرصه کاخ مروارید مهرشهر به شهرداری کرج واگذار شده که با تحویل آن به شهرداری در نظر داریم باغ گل های دوم کرج را در این فضا ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد این باغ در محوطه کاخ مروارید باعث می گردد در زمان برگزاری نمایشگاه گل و گیاه به مشکل ترافیکی و ازدحام جمعیت در محدوده پارک شهید چمران برنخوریم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیر سه طرح بزرگ برای کلانشهر کرج هستیم، اضافه نمود: این طرح ها شامل توسعه اراضی باغستان، گلستان بیجی و اکوپارک حصار هستند.

کمالی زاده در ادامه مطرح نمود: امیدواریم با توجه به حمایت اعضای شورای شهر کرج از این سه پروژه و بودجه های مناسبی که برای این طرح ها مدنظر قرار داده شده، بتوانیم خروجی مناسبی در محل اجرای پروژه ها داشته باشیم.

شهردار کرج شرح داد: با اتمام این پروژه ها سه مجموعه گردشگری - فرهنگی به کرج اضافه می گردد.

کاشت 350 هزار گل فصلی در باغ گلهای پارک چمران

در ادامه این مراسم رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به کاشت 350 هزار گل فصلی (15گونه مختلف) در چهار هکتار از باغ گل های پارک چمران شهید چمران اضافه نمود: این مهم طی دو ماه گذشته برای برپایی نمایشگاه، عملیاتی شد.

پیمان بضاعتی پور توضیح داد: هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از دوم تا هشتم شهریور ماه با 100 غرفه مرتبط به صنایع دستی و محصولات گیاهی دایر شد.

وی در مورد آخرین آمار نظرسنجی که شهروندان در مورد رضایت از نمایشگاه گل و گیاه سال جاری کرج اعلام نموده اند، گفت: این آمار حدود 70 درصد رضایتمندی را نشان می دهد.

بضاعتی پور با تاکید بر اینکه برپایی رخدادهای فرهنگی و اجتماعی با موضوع فضای سبز موجب رضایت شهروندان می گردد، گفت: در خلال برگزاری نمایشگاه گل و گیاه سال جاری موضوعات فرهنگی، هنری، موسیقی محلی، تئاتر خیابانی، نورپردازی و یا نمایش المان های هنری جاری بود.

وی با تاکید بر اینکه استقبال مردم از برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج و بازدید از آن وظایف ما در آینده را سنگین تر می نماید، گفت: در این راستا باید نمایشگاه ها و جشنواره های آینده با کیفیت و کمیت مناسب تری برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 376

به "دومین باغ گل های کرج در محوطه کاخ مروارید ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین باغ گل های کرج در محوطه کاخ مروارید ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید