دانشجویان نگران کلاس های مجازی نباشند، برگزاری کلاس رایگان برای جبران آموزش های مجازی

به گزارش مجله پیکوشو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بر لزوم حفظ آرامش دانشجویان با توجه به روش جدید آموزش مجازی تأکید کرد و گفت: دانشجویان به هیچ وجه نگران کلاس های خود نباشند.

دانشجویان نگران کلاس های مجازی نباشند، برگزاری کلاس رایگان برای جبران آموزش های مجازی

فرهاد گل محمدی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان نگران کلاس های ترم جاری با توجه به مسائل ناشی از اینترنت و سخت افزار هستند، اظهار کرد: از دانشجویان می خواهم به هیچ وجه نگران کلاس های مجازی خود نباشند؛ البته می دانیم که شرایط جدیدی را تجربه می کنیم.

وی اضافه نمود: کلاس های مجازی به دلیل ضعف زیرساخت های قبلی با مسائلی ازجمله کم بودن پهنای باند و اشکالات سیستمی روبرو هستند؛ ولی اگر لازم باشد، چند بار کلاس های جبرانی مجازی را تکرار می کنیم تا این مشکل حل گردد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه درباره تعداد کلاس های مجازی برگزارشده در این دانشگاه مطرح نمود: بیش از 90 درصد کلاس ها با حضور 60 درصدی دانشجویان برگزار شده یا در حال برگزاری است و بیشتر کلاس هایی که برگزار نمی گردد، عملی یا پروژه و کارگاهی هستند که در خصوص این کلاس ها تابع سازمان مرکزی هستیم و اگر شرایط موجود اجازه بدهد و ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز آن را صادر کند، خرداد 99 همه این کلاس ها برگزار می گردد.

گل محمدی با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان با مشکل حضور و غیاب در کلاس های مجازی روبرو هستند ، اعلام کرد: در وهله نخست اطمینان می دهیم درس هیچ دانشجویی به دلیل غیبت در کلاس حذف نخواهد شد؛ اما دانشجویان توجه داشته باشند برای اعلام حضور در کلاس مجازی احتیاج به کار خاصی نیست و استادان به راحتی می توانند تعداد دفعات ورود و خروج و دقایق حضور دانشجو را مشاهده نمایند.

برگزاری کلاس رایگان برای جبران نمرات آموزش های مجازی

وی افزود: اگر دانشجویی به دلیل قطع اینترنت یا هر مسئله ای از کلاس خارج شد، چند بار ورود و خروج در کلاس داشته باشد، کافی است و درنهایت از ساعت 8 تا 20 هر روز حضور در کلاس ضبط شده به منزله ثبت حضور در کلاس است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه درباره دانشجویانی که مسائلی برای ورود به کلاس مجازی دارند و یا با بدهکاری اقتصادی روبرو هستند، مطرح نمود: دانشجویان برای حل مسائل سیستمی و احتاقتصادی حضور در کلاس های مجازی به وسیله لینک https://t.me/lmsiauksh به کانال کمیته آموزش مجازی این دانشگاه متصل شده و اشکالات را رفع نمایند و دانشجویانی که بدهکار و مشکل اقتصادی دارند نیز می توانند تا 15 اردیبهشت 99 که امکان تمدید نیز دارد به سایت وزارت علوم به نشانی bp.swf.ir مراجعه و به ثبت درخواست وام اقدام نمایند.

گل محمدی با تأکید بر نگران نبودن دانشجویان برای اخذ نمره قبولی در کلاس های مجازی عنوان کرد: با هماهنگی سازمان مرکزی و دستور مستقیم دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای راحتی حال دانشجویان و اطمینان خاطر خبرنگارانن، حتی اگر دانشجویی در درس هایی نیز نمره قبولی کسب نکرد، می تواند تا سه درس را در ترم دیگر به صورت رایگان انتخاب نموده و از کلاس های حضوری بهره مند گردد و نمره جدید را جایگزین قبلی کند.

4121/4062/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1001

به "دانشجویان نگران کلاس های مجازی نباشند، برگزاری کلاس رایگان برای جبران آموزش های مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان نگران کلاس های مجازی نباشند، برگزاری کلاس رایگان برای جبران آموزش های مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید