دلیخت: به محض خوردن توپ به دستم فهمیدم که پنالتی نیست، این پیروزی برایم خاص است

به گزارش مجله پیکوشو، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس به جنجال هایی که درباره صحنه مشکوک برخورد توپ با دستش در دربی دلا موله شکل گرفته است پاسخ داد.

دلیخت: به محض خوردن توپ به دستم فهمیدم که پنالتی نیست، این پیروزی برایم خاص است

به گزارش خبرنگاران، بازی شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه همشهری اش تورینو برای مدافع هلندی بانوی پیر، ماتیس دلیخت احساسی دوگانه داشت. از یک طرف او به خاطر برخورد توپ با دستش در محوطه جریمه یووه در مظان اتهام ارتکاب خطای پنالتی نهاده شد و از طرف دیگر او به خاطر ایفای نقش ناجی بیانکونری راضی بود.

دلیخت گفت: من واقعاً راضیم. این بازی واقعاً مهم بود چون اینتر هم برده بود. ما یک بر صفر و با گل من بازی را بردیم و به همین دلیل این برد برای من خیلی خاص است.

دقایقی قبل از آنکه دلیخت با پاس گونسالو ایگواین تنها گل بازی را به ثمر برساند، جنجالی شکل گرفت که خود او در متن آن قرار داشت. این اتفاق زمانی شکل گرفت که در یک ارسال از سمت چپ توپ با دست مدافع میانی هلندی یووه برخورد داشت اما داور آن را پنالتی تشخیص نداد.

دلیخت در این باره هم مطرح کرد: من فقط سرجایم ثابت ایستاده بودم و توپ به من خورد. همان موقعی که توپ به من اصابت کرد می دانستم که پنالتی نیست چون طبق قوانین اگر دست های یک بازیکن پایین و نزدیک بدنش باشد، برخورد سهوی توپ با دستان او پنالتی نیست. مسلماً زمانی که شما به یک باشگاه جدید می روید، همواره در ابتدا کارتان سخت است. برای ما همه چیز دارد خوب پیش می رود و هم تیمی هایم طوری با من رفتار نموده اند که احساس کنم در خانه ام هستم و من فکر می کنم که بازی به بازی دارم بهتر می شوم. امیدوارم که امشب نشان داده باشم که چه کارهایی از دستم برای تیم ساخته است. هم تیمی هایم واقعاً بازیکنان خوبی هستند. ایگواین به من پاسی فوق العاده داد و خیلی راضیم که آن را به گل تبدیل کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 609

به "دلیخت: به محض خوردن توپ به دستم فهمیدم که پنالتی نیست، این پیروزی برایم خاص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت: به محض خوردن توپ به دستم فهمیدم که پنالتی نیست، این پیروزی برایم خاص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید