علت برنده نشدن در قرعه کشی ایران خودرو چیست؟

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش مه شو، قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه دی ماه 1400 انجام و اسامی برندگان عصر دیروز اطلاع رسانی شد.

علت برنده نشدن در قرعه کشی ایران خودرو چیست؟

ایران خودرو هر چند وقت یک بار محصولاتش را قرعه کشی می نماید.ایران خودرو خدمات پس از فروش خوبی دارد.خودرو های ایران خودرو گران است.برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو سخت است. نوترین مراسم قرعه کشی ایران خودرو به تازگی برگزار گردید.

قرعه کشی ایران خودرو

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح دیروز برگزار گردید. متقاضیان این طرح می توانند به وسیله سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو از نتایج قرعه کشی باخبر شوند. بعلاوه این خودروساز برای منتخبان پیامک ارسال می نماید. منتخبان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا به واریز مبلغ پیش پرداخت بر اساس بخشنامه اقدام نمایند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات لیست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت محصولات در طرح نو پیش فروش ایران خودرو در دی ماه 1400 به این توضیح است: دنا پلاس توربو اتوماتیک 110 هزار و 127 نفر متقاضی داشت، این در حالی است که 1800 دستگاه از این خودرو عرضه شد. دنا توربو دستی نیز 77 هزار و 785 نفر هوادار داشت اما ایران خودرو تنها 750 دستگاه از این خودرو را برای عرضه در نظر گرفت. 207 دستی پانوراما 544 هزار و 36 نفر را پای ثبت نام این طرح آورد. آبی های جاده مخصوص 2700 دستگاه از این محصول را با سقف شیشه ای عرضه کردند. رانا پلاس نیز 53 هزار و 510 نفر را برای ثبت نام به خط کرد. رانا پلاس با ظرفیت 850 دستگاه در این طرح فروش حضور داشت. رانا پلاس پانوراما نیز به تعداد دنا توربو دستی هوادار داشت و 77 هزار و 964 نفر برای به دست آوردن این خودرو شانس خود را امتحان کردند. این خودرو به لحاظ عرضه نیز مانند دنا توربو دستی به تعداد 1800 دستگاه عرضه شد. تارا دستی با تعداد 1900 دستگاه در این مرحله از پیش فروش ایران خودرو حضور داشت و 89 هزار و 542 نفر برای آن ثبت نام کردند. سورن پلاس 127 هزار و 79 نفر را ترغیب کرد در فروش ایران خودرو شرکت نمایند. این خودروساز 2200 دستگاه سمند سورن را برای این طرح فروش در نظر گرفت. در مجموع در این طرح یک میلیون و 80 هزار و 43 نفر برای 12 هزار خودرو ثبت نام کرده بودند.

حجم بالای ثبت نام برای خودرو و از طرفی اندازه پایین محصولاتی که در طرح های فروش عرضه می گردد به نوعی می تواند یکی از علت های اصلی برنده نشدن بسیاری از افراد در قرعه کشی خودرو باشد.

قیمت خودرو های ایران خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان مقرون به صرفه ترین خودرو فراوریی ایران خودرو در بازار آزاد محسوب می گردد و در دسته وانت های تک کابین قرار می گیرد. مقرون به صرفه ترین خودرو سواری فراوری شده ایران خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU 5 از نظر پیشرانه با خودرو های 206 تیپ پنج، پژو پارس، پژو 207 و پژو 405 رقابت دارد. به گزارش فرارو، با وجود توقف فراوری رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس به وسیله ایران خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو 405 و سمند Lx مقرون به صرفه ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می آیند.

در سوی مقابل گران ترین خودرو داخلی ایران خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF 7 توربو بهره می برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. بعلاوه نوترین خودرو داخلی ایران خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران قیمت ایران خودرو به شمار می رود. بعلاوه قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار گردد. پژو پارس اتوماتیک نیز مقرون به صرفه ترین محصول ایران خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل های مونتاژی ایران خودور پژو 508 بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو های گران تر از یک میلیارد قرار می گیرد.

پول کمتر، ماشین بهتر

نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا این است که می توان با رقمی پایین تر خودرویی بهتر سوار شد.

مثلا تصور کنید کسی بخواهد با رقمی معادل یکصد میلیون تومان نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اینجاست که بجز پراید دست دوم و کارکرده گزینه دیگری برای خریدار محترم باقی نخواهد ماند. اما همین فرد اگر سراغ شرکت های معتبر فروشنده خودرو مثل فرنام خودرو برود، می تواند با همان یکصد میلیون تومان خودروهای مختلفی مثل پژو 405 و یا سمند از ایران خودرو و یا تیبا و ساینا از سایپا بخرد و آنرا فوری تحویل بگیرد.

شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول می گردد و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه های تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینه کرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینه ها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بگردد!

سفری ایمن با خرید اقساطی خودرو

سراغ طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا رفتن و خرید محصولات این کارخانه ها از شرکت های معتبر و باسابقه مثل فرنام خودرو یعنی تحویل گرفتن فوری یک خودروی خشک و صفرکیلومتر. چنین خودرویی با قطعات نو حداقل تا چندسال ریسک اتفاقات ناگوار در حین رانندگی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

خودروی دست دوم با توجه به مستهلک شدن قطعات آن ممکن است آبستن رخ دادن اتفاقات ناگوار باشد. از آسیب های ناشی از ترکیدن تایرهای کارکرده و فرسوده در سرعت های بالا تا مسائل موتوری نظیر سوختن واشر سرسیلندر و تسمه تایم هر یک ممکن است خدایی ناکرده اتفاقی تلخ و جبران ناپذیر را رقم بزند.

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی های کارخانه ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

در شرایطی که قیمت خودرو با علت و بی علت مرتبا بالا می رود، تفکر پس انداز کردن برای خرید خودروی نو و ارتقا خودروی زیرپای هر فرد، امری عبث و بی فایده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو یعنی با قیمت امروز خرید کنید ، خودرو را به صورت فوری و آنی تحویل بگیرد ولی قیمت آن را در بازه طولانی بپردازید و اینگونه پول جمع کنید و گران شدن خودرو را دور بزنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه ها، بعضی شرکت های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را شروع کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این جهت را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که نام آن یکی دو مرتبه در خلال متن مقاله آمد در سایه تجربیات گسترده و ارزشمندی که در بازار خرید و فروش خودرو کسب کرده، طرح های گوناگونی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته است.

این مجموعه از آنجایی برتر و محل رجوع مناسبی برای خرید خودروی اقساطی است که متعهد به تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات است.

فرنام خودرو در گام دیگر متعهد به این است که ما به ازای دریافت پیش پرداخت از مشتری، اصل سند و پلاک خودرو را به نام خریدار میزنیم تا او نیز بتواند با آسودگی خیال و ضمیری مطمئن به رانندگی با خودرویش مشغول گردد.

ویژگی دیگر فرنام خودرو تنوع بالا در محصولات قابل ارایه در طرح فروش اقساطی خودرو می باشد. علاقه مندان به خرید اقساطی خودرو از سراسر ایران می توانند نسبت به تهیه خودروی دلخواهشان اقدام نمایند.

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در کنار محصولات گروه فراوریی بهمن تنها بخشی از طرح های فروش اقساطی در فرنام خودرو است.

تا چندی پیش زیباترین خودروی فراوری داخل یا دنا پلاس یا موارد مشابه آن. اما به تازگی خودروهای نوی به خط فراوری دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته است.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است . اما این انتها راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا کرده است.

شما می توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا به وسیله فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و به وسیله گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش های خود را برشمرید.

این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر محصولات فراوری داخل، امکان خرید اقساطی برای بعضی خودروهای خارجی را هم فراهم کرده است.

منبع: رکنا
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1992

به "علت برنده نشدن در قرعه کشی ایران خودرو چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت برنده نشدن در قرعه کشی ایران خودرو چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید