روسیه: حاکمیت سوریه در راس ملاحظات مسکو قرار گرفته است

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، سفیر روسیه در لبنان در سخنانی گفت که حاکمیت سوریه برای مسکو در صدر ملاحظات واقع شده است.

روسیه: حاکمیت سوریه در راس ملاحظات مسکو قرار گرفته است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

الکساندر زاسپکین در تبادل نظر با شبکه خبری المیادین اتهامات علیه روسیه درباره تقسیم مناطق نفوذ در سوریه و هرگونه معامله با هر طرفی در مورد سوریه را رد کرد.

سفیر روسیه در لبنان در واکنش به سفیر سابق روسیه در سوریه که چند روز پیش گفته بود باید در مورد آینده سوریه و معین سرنوشت رهبران این کشور تجدیدنظر گردد، اضافه کرد که مسکو در هیچ مورد مربوط به معین رهبری سوریه دخالت ندارد و این امر تنها به مردم سوریه مربوط می گردد.

زاسپکین همچنین این اظهارات را شخصی و عدم بیانگر مواضع مسکو دانست و با اشاره به جعل حقایق در این خصوص گفت که هیچ معامله ای با هیچ طرفی در مورد سوریه صورت نگرفته است و مسکو خواستار یکپارچه سازی کوشش ها علیه خطراتی است که همگان را تهدید می نماید.

سفیر روسیه در لبنان، در عین حال شایعات مربوط به همکاری مسکو با آمریکا و ترکیه برای تقسیم مناطق نفوذ در سوریه را رد کرد.

زاسپکین در بخشی دیگر از صحبت هایش، درباره روابط آمریکا و روسیه اضافه کرد که تبادل نظر بین دو طرف با توجه به شیوع ویروس کرونا ضروری شده و مسکو همیشه واشنگتن را به تبادل نظر دعوت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1020

به "روسیه: حاکمیت سوریه در راس ملاحظات مسکو قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: حاکمیت سوریه در راس ملاحظات مسکو قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید