سرمربی تیم والیبال هراز آمل: با تمام قوا مقابل شهداب حاضر شدیم

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال تیم هراز آمل با نتیجه 3 بر صفر تیم شهداب یزد را شکست داد.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل: با تمام قوا مقابل شهداب حاضر شدیم

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل پس از شکست تیم شهداب یزد گفت: هر دو تیم در جدول به هم نزدیک بودیم و نتایج مشابهی را کسب نموده بودیم حتی بردها و شکست هایمان مقابل حریفان شبیه یکدیگر بود. به همین دلیل پیش بینی بازی نزدیکی را داشتیم و با تمام قوا وارد زمین شدیم.

عطایی ادامه داد: بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. هر چند که سه بازیکن شهداب به دلیل کرونا حضور نداشتند اما این مسئله سبب نشد تا تمام توانایی خود را به کار نگیریم.

در ست سوم بازی نیز علیرغم ایجاد اختلاف امتیاز زیاد اما باز هم با تمام قوا بازی کردیم و بازیکنانم کم اشتباه ظاهر شدند. به هر دو تیم تبریک می گویم.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل توضیح داد: عملکرد قابل قبولی در نیم فصل داشتیم. در 7 بازی برگزار شده در تهران 6 پیروزی و یک شکست کسب کردیم. از باخت مان مقابل شهرداری ارومیه درس گرفتیم و برای هر بازی با برنامه وارد شدیم. از شیوه برگزاری مسابقات نیز راضی هستم.

عطایی در سرانجام گفت: با توجه به اینکه تیم هراز آمل نخستین سال حضور در سوپر لیگ را تجربه می نمایند استراتژی مان این بود که جزو شش تیم بالای جدول باشیم.

بازی به بازی پیش می رویم و سعی می کنیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. نیم فصل را خوب پشت سر گذاشتیم. امیدوارم این فرایند را در دور برگشت ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1411

به "سرمربی تیم والیبال هراز آمل: با تمام قوا مقابل شهداب حاضر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم والیبال هراز آمل: با تمام قوا مقابل شهداب حاضر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید