سنت پترزبورگ، بهترین مقصد گردشگری برای اروپا در سال 2016

به گزارش مجله پیکوشو، سنت پترزبورگ به عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا در سال 2016 معرفی گشت

در مراسمی که هر سال برای جوایز جهانی صنعت گردشگری برگزار می شود، شهر سنت پترزبورگ در روسیه برترین مقصد گردشگری اروپا معرفی گشت. در این مراسم که امسال در ایتالیا برگزار گشت، سالانه از برترین های گردشگری در بخش های مختلف تقدیر می شود. با خبرنگاران همراه باشید تا در این خبر دلیل انتخاب سنت پترزبورگ را به عنوان برترین مقصد گردشگری از نظر اروپا بدانیم.

سنت پترزبورگ، بهترین مقصد گردشگری برای اروپا در سال 2016

در نظرسنجی که در رابطه با معرفی بهترین شهر گردشگری در اروپا انجام شد، یک میلیون نفر از متخصصان حوزه گردشگری و گردشگران به این شهر رای دادند. در این نظر سنجی معیارهایی نظیر زیرساخت ها، امنیت و هتل های زنجیره ای مد نظر قرار گرفته شد.

سازمان جهانی گردشگری گفت: سنت پترزبورگ، شهری که بزرگ ترین موره فرهنگی و هنری جهان به نام هرمیتاژ را در خود جا داده است از نظر تاریخی بسیار پربار و غنی است. این شهر با سنت های قدیمی خود آینده روشنی را رقم زده است.

در بیانیه ای مربوط به این خبر آمده است: این جایزه حاکی از آن است که گردشگری سنت پترزبورگ چه اهمیتی دارد. افتخار ماست که به عنوان نماینده جهان قدردان این تلاش ها باشیم و اعلام کنیم این شهر در کنار مرکز گردشگری برای روسیه، مرکز گردشگری اروپا نیز هست. علاوه بر شهر سنت پترزبورگ، شهرهای دیگر اروپا نظر پاریس، لندن، آمستردام، بارسلون و… نیز نامزد دریافت این جایزه بودند.

به گفته رئیس برگزاری این مراسم:

سنت پترزبورگ در روسیه یکی از شهرهای محبوب جهان است و با این فرصت به خوبی می تواند خود را به عنوان یک مقصد ویژه در صنعت گردشگری معرفی کند. در سال گذشته چیزی حدود 7 هفت میلیون گردشگر از کشورهای مختلف اروپا مثل؛ فنلاند، ایتالیا، آلمان و …سایر کشورها برای گشت و گذار به این شهر سفر کردند.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1990

به "سنت پترزبورگ، بهترین مقصد گردشگری برای اروپا در سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنت پترزبورگ، بهترین مقصد گردشگری برای اروپا در سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید