سومین نشست شورای عالی ورزش البرز برگزار گردید

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، جلسه مشترک شورای عالی ورزش استان به همراه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای راهبردی ورزش و جوانان استان البرز عصر امروز برگزار گردید.

سومین نشست شورای عالی ورزش البرز برگزار گردید

این جلسه که با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار گردید در مورد مباحث مختلف ورزش استان بحث و مصاحبه شد.

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: یمی از مهمترین اهداف وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بر این است که ستاد بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی تشکیل گردد و ما هم این هدف را دنبال می کنیم و این کمیته شامل ستاد شروع فعالیت با حضور هیئت های ورزشی استان است که در البرز شکل گرفه و فعالیت خود را شروع نموده اند.

وی همچنین به تبصره الحاقی قانون کلیه دستگاه های مشمول ماده 5 اشاره نمود و گفت: در صورت آزادسازی یک درصد از این اعتبارت 2 برابر بودجه کل وزارت ورزش در این بخش سرمایه گذاری می گردد

گل محمدی در خاتمه گفت ایجاد انجمن صنفی تخصصی سوارکاران در البرز از راهکارهای توسعه این ورزش است و قرار است جشنواره و نمایشگاه با موضوع موضوع سوارکاری تشکیل گردد.

در ادامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک گفت: استان البرز نشان داده پتانسیل بالایی دارد و می تواند به ورزش قهرمانی کشور یاری کند.

وی ادامه داد: مشکل عمده ورزش کشور عدم هماهنگی دستگاه های متولی بخش ورزش است که امیدوارم تعامل در استان البرز بیشتر گردد .

رئیس کمیته ملی المپیک با تأکید بر اینکه 62 درصد رشته اعزامی به بازی های گوانجو پیروز به کسب مدال شدند، توضیح داد: این آمار در مسابقات آسیایی اینچئون به 68 درصد رسید و امید داریم به ازای هر 4 نفر از ورزشکاران یک مدال کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 396

به "سومین نشست شورای عالی ورزش البرز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین نشست شورای عالی ورزش البرز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید