آغاز سفر بدون قرنطینه گردشگران به بالی

به گزارش مجله پیکوشو، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، آغاز سفر بدون قرنطینه گردشگران به بالی صورت پذیرفت.

آغاز سفر بدون قرنطینه گردشگران به بالی

بالی، جزیره مشهور تفریحی اندونزی میزبان نخستین گروه از توریستان خارجی بود که پس از لغو لزوم سپری کردن دوران قرنطینه، به این مکان سفر کردند. لغو لزوم سپری کردن دوران قرطینه برای مسافران، بخشی از برنامه کاهش مقررات کرونایی است که از زمان افت آمار ابتلا به کرونا در اندونزی شروع شده است.

بالی که به علت معبدها، آبشار و طبیعت معروفیت دارد، در سال 2019 یعنی سالی که هنوز کرونا شیوع پیدا ننموده بود، میزبان 6.2 میلیون توریست خارجی بود اما از زمانی که بالی از اکتبر سال گذشته به روی توریستان خارجی باز شده است، فقط شمار اندکی از توریستان به این مکان سفر نموده اند، چرا که لزوم سپری کردن دوران قرنطینه و سایر مقررات توریستان را برای انتخاب بالی به عنوان مقصد سفر دلسرد میکرد.

اکنون براساس یک برنامه نو، تمامی توریستان واکسینه شده می توانند از قرنطینه سه روزه اجباری معاف شوند، گرچه باید چهار روز در این جزیره بمانند.

با توجه به اینکه در شرایط عادی، توریستی بیش از 50 درصد از اقتصاد بالی را دربرمی گیرد، بسیاری از ساکنان این جزیره امیدوارند فرایند رونق توریستی سرعت بیشتری پیدا کند، چرا که بعضی از کشورهای همسایه در این فرایند پیروز تر عمل نموده اند.

در حال حاضر، برنامه سفر بدون قرنطینه در تایلند و فیلیپین نیز برای توریستان خارجی به اجرا گذاشته شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2052

به "آغاز سفر بدون قرنطینه گردشگران به بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز سفر بدون قرنطینه گردشگران به بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید