علت اختلال امروز اینترنت در آمریکا و اروپا تعیین شد

به گزارش مجله پیکوشو، امروز صبح دسترسی به ده ها وب سایت در آمریکا، اروپا و بخش هایی از آسیا مختل شد که علت این مسئله مشکل فنی در شرکت آمریکایی سنچری لینک بود.

علت اختلال امروز اینترنت در آمریکا و اروپا تعیین شد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، شرکت آمریکایی سنچری لینک یکی از شرکت های عظیم مخابراتی در این کشور است که خدمات مخابراتی، شبکه ای، امنیتی، کلود و غیره ارائه می دهد. سنچری لینک بیش از 42800 کارمند دارد و درآمد آن در سال 2018 بالغ بر 23.44 میلیارد دلار بوده است.

بنا بر اعلام خود این شرکت نقص فنی موجب از دسترس خارج شدن بسیاری از آدرس های آی پی و اسامی دامنه سایت های گوناگونی شد که از سنچری لینک خدمات دریافت می کردند. بنا بر اعلام شرکت یادشده تمامی مسائل فنی ایجاد شده تا ساعت 11:15 دقیقه ظهر رفع شدند.

مسائل فنی این شرکت علاوه بر ناممکن کردن دسترسی به دهها وب سایت، استفاده از خدمات کلود آن را نیز ناممکن کرد و با توجه به استفاده بسیاری از سایت ها از این خدمات کلود آنها نیز به طور کامل یا نسبی از دسترس خارج شدند.

سنچری لینک بیانیه ای در این زمینه صادر نموده و از کاربران خود عذرخواهی نموده است. نقش مذکور تمامی دیتاسنترهای این شرکت را هم برای ساعت ها تحت تأثیر قرار داد. از جمله سایت های مهمی که در آمریکا و غرب اروپا و شرق آسیا به همین علت از دسترس خارج شدند می توان به Discord، Hulu، Feedly، Xbox Live و غیره اشاره نمود.

سنچری لینک یک بار هم در سال 2018 با نقص فنی گسترده روبرو شده بود و در نتیجه این مشکل خدمات تماس تلفنی اضطراری پلیس آمریکا به وسیله شماره 911، بسیاری از خودپردازها و سایت های مختلف از دسترس خارج شده بودند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1209

به "علت اختلال امروز اینترنت در آمریکا و اروپا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت اختلال امروز اینترنت در آمریکا و اروپا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید