فارس من، درخواست دانشجویان برای رایگان شدن ترافیک بعضی از پیغام رسان ها

به گزارش مجله پیکوشو، سردبیر سوژه فارس من می گوید: باوجود حضوری شدن کلاس های درس اما بسیاری از محتواهای درسی به وسیله اساتید و همکلاسی ها در پیغام رسان های داخلی بارگذاری می گردد که اینترنت زیادی مصرف می نماید، از این رو خواهان رایگان شدن ترافیک در پلتفرم های داخلی هستیم.

فارس من، درخواست دانشجویان برای رایگان شدن ترافیک بعضی از پیغام رسان ها

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، بعضی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواهان دریافت اینترنت رایگان شده اند.

اما با توجه به اینکه دانشگاه ها بعد از خاتمه تعطیلات نوروز حضوری شده است، دلیل ثبت این مطالبه را از سردبیر آن جویا شدیم.

رضایی سردبیر این سوژه درباره مطالعه خود به خبرنگار شرح داد: با وجود اینکه دانشگاه ها حضور شده است اما بسیاری از محتوایی که برای درس ها استفاده می کنیم در پیغام رسان های داخلی به وسیله اساتید و همکلاسی ها بارگذاری می گردد.

وی گفت: این محتوا اغلب ویدئوئی هستند و حجم بالایی دارند و اینترنت زیادی مصرف می نمایند.

این کار 29 ساله فارس من گفت: در تعطیلات نوروز وزارت ارتباطات با همکاری شرکت های اینترنتی امکانی را فراهم نموده بود که محتوای مورد استفاده در بعضی از پیغام رسان های داخلی و پلتفرم های ایرانی رایگان شده بود و خوب است که این امکان دوباره فراهم کند.

این دانشجوی دانشگاه پیغام نور گفت: از این رو درخواست رایگان شدن ترافیک در پیغام رسان های داخلی هستیم که استفاده از آن برای دانشجوها هزینه نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2077

به "فارس من، درخواست دانشجویان برای رایگان شدن ترافیک بعضی از پیغام رسان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، درخواست دانشجویان برای رایگان شدن ترافیک بعضی از پیغام رسان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید