بازدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش مجله پیکوشو، برنامه بازدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از طرح توسعه و دستاوردهای پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) برگزار گردید.

بازدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، در این بازدید که حدود 15 نفر از دانشجویان حضور داشتند، مفاهیم و چالش های مرتبط با سیستم انجام پروژه، مدیریت تدارکات، مدیریت ارتباطات، سیستم های اطلاعاتی، مدیریت منابع اقتصادی، مدیریت زمان و هزینه، مدیریت ریسک و… مورد بحث نهاده شد و بازدید کنندگان از نزدیک با دغدغه های اجرایی یک مگا پروژه آشنا شدند.

مهندس ذوالفقاریان (مدیر پروژه کارفرما)، مهندس عفت منش (نماینده مدیریت طرح)، مهندس عبداللهی (نماینده مشاور آبی پروژه)، مهندس شعیبی (نماینده پیمانکار ساخت و بهره برداری تصفیه خانه) و مهندس طلاکش (نماینده سازمان مهندسی و عمران شهر تهران) از جمله افراد مسئول این طرح بودند که برای دانشجویان مطالبی را ارائه کردند و همچنین به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

این بازدید سه شنبه 24 اردیبهشت از ساعت 7:30 تا 14 انجام شد و توسط انجمن علمی گروه مدیریت پروژه و ساخت دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری دکتر عزیزی (استاد مشاور فرهنگی گروه) ترتیب داده شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 270

به "بازدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس از پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید