فتحی: جذب چهار بازیکن نه، آمدن فرهاد مجیدی اتفاق خاصی بود

به گزارش مجله پیکوشو، مدیرعامل استقلال می گوید جذب چهار بازیکن به تیمش باعث خوشحالی است ولی حضور مجیدی در کادرفنی این تیم یک اتفاق ویژه بوده است.

فتحی: جذب چهار بازیکن نه، آمدن فرهاد مجیدی اتفاق خاصی بود

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جذب چهار بازیکن در جابجایی نیم فصل گفت: ما در جابجایی نیم فصل بازیکنان جدیدی جذب کردیم. امید نورافکن، پاتوسی، ایسما و منشا چهار بازیکنی بودند که برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم و بازی های آسیایی با نظر سر مربیمان به جمع ما اضافه شدند. ما در نیم فصل اول تیم خوبی داشتیم ولی الان تقویت شده ایم و امیدوارم بتوانیم با قدرت بیشتر در بازی های پیش روی ظاهر شویم و باعث خوشحالی و رضایت هوادارانمان شویم که همیشه حامی تیم محبوب خود بوده و مالک اصلی باشگاه هستند.

وی اضافه نمود: این بازیکنان که به جمع استقلالی ها اضافه شده اند، هرکدام یک اتفاق خوب برای استقلال به شمار می روند و بازیکنان کاربلد و امتحان پس داده ای هستند. با این حال فکر می کنم اضافه شدن فرهاد مجیدی به عنوان مربی یک خبر خاص و ویژه برای استقلالی ها بود. بازیکن ارزنده ای که سال ها برای استقلال زحمت کشیده و گل های فراموش نشدنی ای برای این تیم به ثمر رسانده است.

مدیرعامل استقلال افزود: او بالاترین مدرک مربی گری را از یوفا گرفته و می تواند به استقلال یاری کند. فرهاد مجیدی می تواند سال ها منشا خیر و خدمات زیادی برای استقلال باشد. ضمن این که مربیگری خود را با آقای شفر که سرمربی بزرگ، باتجربه و کارنامه داری است، آغاز نموده و می تواند از تجربیات و دانش ایشان استفاده کند. حضور فرهاد را به فال نیک می گیریم، او الان به خانه خودش برگشته و می تواند در آینده از مربیان صاحب نام فوتبال ایران گردد.

امیرحسین فتحی در خاتمه درباره شرایط آبی های پایتخت اضافه نمود: استقلال به خوبی در تعطیلات تمرین کرد و خوشبختانه از شرایط مطلوبی بهره میبریم. بازیکنان خوب و کادر فنی باتجربه و پرتلاشی داریم و امیدوارم حضور قدرتمندانه ای در لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 209

به "فتحی: جذب چهار بازیکن نه، آمدن فرهاد مجیدی اتفاق خاصی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: جذب چهار بازیکن نه، آمدن فرهاد مجیدی اتفاق خاصی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید