فدراسیون جهانی تکواندو خاطرنشان کرد؛ ماه آینده در مورد مسابقات جهانی نوجوانان تصمیم گیری می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، شورای فدراسیون دنیای تکواندو در نظر دارد تا خاتمه ماه آگوست در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا به میزبانی صوفیه بلغارستان تصمیم گیری کند.

فدراسیون جهانی تکواندو خاطرنشان کرد؛ ماه آینده در مورد مسابقات جهانی نوجوانان تصمیم گیری می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون دنیای تکواندو در نظر دارد تا خاتمه ماه آگوست در خصوص برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان دنیا به میزبانی صوفیه با وجود تاثیراتی که شیوع ویروس کرونا بر برپایی این رویداد داشته است، تصمیم گیری کند.

چانگ وان چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو با ارسال نامه ای به فدراسیون های عضو خاطرنشان کرد که شورای اجرایی ماه آینده در خصوص چگونگی برگزاری این رویداد در بلغارستان به جمع بندی نهایی خواهد رسید.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: ما در زمان معین در خصوص فرایند برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

چو افزود: فدراسیون دنیای تکواندو در روبرو با ویروس کرونا با تمام توان فعالیت های گذشته خود را مرور نموده و برای آینده برنامه ریزی می نماید.

صوفیه از 14 تا 18 اکتبر (23 تا 27 مهرماه) میزبان این رقابت ها خواهد بود.

ابتدای همین ماه فدراسیون تکواندوی کانادا خاطرنشان کرد که از اعزام ورزشکاران خود به این رویداد به دلیل بحران ویروس کرونا جلوگیری می نماید.

بلغارستان نیز هم اکنون برای مسافران خارجی محدودیت قرنطینه ای دو هفته ای را در نظر گرفته و با وجود هزینه رو به افزایش سفر ورزشکاران، ضروری است شرکت نمایندگان برنامه سفر خود را از 30 سپتامبر برنامه ریزی نمایند.

بلغارستان تا به امروز 11000 مورد ابتلا به ویروس کوید19 و 370 فوتی را ثبت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1172

به "فدراسیون جهانی تکواندو خاطرنشان کرد؛ ماه آینده در مورد مسابقات جهانی نوجوانان تصمیم گیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جهانی تکواندو خاطرنشان کرد؛ ماه آینده در مورد مسابقات جهانی نوجوانان تصمیم گیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید