فردا عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان شروع می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده امروز (یکشنبه) گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن تفاهنامه ای با دستگاه های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که با تجمیع امکانات دو وزارتخانه، افراد واجد شرایط راحت تر صاحب مسکن شوند.

فردا عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان شروع می گردد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

وی گفت: بر این اساس با هدف تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن، فردا مراسم کلنگ زنی ساخت 170 هزار واحد مسکونی به وسیله ویدئو کنفرانس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی انجام می گردد.

به گفته محمودزاده همزمان با فراخوان سال گذشته وزارت آموزش و پروش، 309 هزار نفر به وزارت راه معرفی شدند؛ پالایش اولیه انجام و حدود 75 هزار متقاضی تایید صلاحیت نهایی شده اند و 145 هزار نفر شرایط لازم را نداشتند؛ همچنین اعتراض 27 هزار نفر دیگر در حال آنالیز است و تعداد 87 هزار نفر هم اطلاعات ثبت نامی ناقصی را داشتند که در حال تکمیل هستند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اطلاع داد: نیازسنجی مسکن فرهنگیان در شهرها و استان های مختلف اجرا شده است و به نسبت تامین زمین در فاز نخست، فردا عملیات کلنگ زنی و اجرایی 170 هزار واحد انجام می گردد.

محمودزاده شرح داد: ساخت خانه برای فرهنگیان در 11 استان تهران، فارس، خوزستان اذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان انجام می گردد.

وی گفت: در مراحل مختلف با تامین منابع ملکی از طرف وزارت راه و آموزش و پرورش در استان های دیگر هم ساخت خانه شروع می گردد.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 964

به "فردا عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید