قدم زدن با انیمیشن در اصفهان

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/اصفهان پس از دو اجرای پیروز در تهران و وین اتریش، این بار، شهر اصفهان، روزهای 18 و 19 آبان ماه، مقصد سوم یک پیاده روی انیمیشنی می گردد.

قدم زدن با انیمیشن در اصفهان

مدیر آسیفا اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران دراین باره اظهار کرد: در برنامه قدم زدن با انیمیشن، نقشه ای تهیه شده که بر روی آن تعدادی مغازه معین شده اند. مخاطبان می توانند با توجه به این نقشه، به مغازه های معین شده سر بزنند و انیمیشن هایی که در صفحه نمایشگر آن ها پخش می گردد را ببینند.

علی مفضلی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه، ایجاد تعامل بین آحاد مردم و انیمیشن است. قدم زدن با انیمیشن، برای یافتن مخاطبانی فراتر از دایره افراد آگاه و علاقه مند به انیمیشن کوشش می نماید و می خواهد، برای لحظاتی هم که شده سرمان را از گوشی هایمان دربیاوریم و با یک سبک جدید آشنا شویم.

وی توضیح داد: فیلم های کوتاهی که در این طرح به نمایش درمی آید، عمدتاً بی کلام، هنری و تجربی هستند که پیش تر در تهران به نمایش درآمده اند و به خاطر اجرای طرح قدم زدن با انیمیشن در اصفهان، بخشی از تولیدات انیمیشن سازان اصفهان نیز در آن گنجانده شده است.

مفضلی اعلام کرد: 24 مغازه در خیابان جلفا و نظر، روزهای 18 و 19 آبان ماه از ساعت 16:30 تا 20:30 درگیر اجرای طرح قدم زدن با انیمیشن در اصفهان هستند و گروه انیمیشن تجربه و آسیفا اصفهان با همکاری آرشیو ویدئویی پارکینگ، جامعه نیو مدیا، روابط عمومی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، برای برگزاری این برنامه کوشش نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 625

به "قدم زدن با انیمیشن در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدم زدن با انیمیشن در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید