قول هایی برای حل مشکل تسهیلات هنرمندان

به گزارش مجله پیکوشو، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: برخورد بد کارمندان و نیذیرفتن جواز کسب به عنوان وثیقه برای ارائه تسهیلات در شعب مختلف این صندوق قابل رسیدگی است و من آن را پیگیری می کنم.

قول هایی برای حل مشکل تسهیلات هنرمندان

اصغر نورالله زاده در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اینکه بسیاری از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از برخورد بد کارمندان صندوق کارآفرینی امید و شرایط سختی که این صندوق برای پرداخت وام سر راه آنها می گذارد، گله دارند، بیان نمود: در واقع سعی کردیم آسان ترین شرایط را برای پرداخت وام به هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در نظر بگیریم.

او با بیان اینکه امکان دارد در شعبه ای به صورت سلیقه ای رفتار شده باشد، اضافه کرد: شعب صندوق باید جواز کسبی که صنعتگر به عنوان وثیقه ارائه می دهد، آنالیز نموده و اگر اعتبار لازم برای این کار را دارد، آن را بپذیرند. من نمی دانم کدام شعبه در کدام استان جواز کسب را به عنوان وثیقه نپذیرفته است اما چنین موضوعی قابل رسیدگی است و من آن را پیگیری می کنم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بیان نمود: در هر صورت متقاضیان باید به عنوان ضامن کارمند، کاسب یا جواز کسب ارائه دهند و هیچ کجا بدون ضامن، وام پرداخت نمی نمایند.

برخی هنرمندان و صنعتگران به خبرنگاران گفته اند، صندوق کارآفرینی امید شرایط دشواری برای پرداخت وام مقابل آنها قرار داده است و برای پرداخت وام 50 میلیون تومان کارمند دولت با حقوق 6 میلیون و نیم به عنوان ضامن قبول می نمایند. در حالی که کدام کارمند دولت این مبلغ حقوق می گیرد؟! جواز کسب هم نمی پذیرند، از طرفی برای ادامه و انجام مراحل کار، محضری را معرفی می نمایند که مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان دریافت می نماید، در حالی که بعد از پرس و جو متوجه شده ایم محضرهای دیگر کمتر از این مبلغ دریافت می نمایند. همچنین طوری برخورد می نمایند که انگار می خواهند صدقه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 148

به "قول هایی برای حل مشکل تسهیلات هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول هایی برای حل مشکل تسهیلات هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید