مالزی دست داشتن خدمه در ناپدید شدن هواپیما را رد کرد

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: یک مقام ارشد شرکت هواپیمایی مالزی تأکید کرد: هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم اقدامات اجرا شده از سوی خدمه و کادر پروازی موجب ناپدید شدن هواپیمای مسافربری شده است.

مالزی دست داشتن خدمه در ناپدید شدن هواپیما را رد کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که عملیات جست وجوی هواپیمای مسافربری مالزی وارد پنجمین روز خود شده است، شرکت هواپیمایی مالزی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که معتقد باشیم کارها و اقدامات خدمه و کادر پرواز عامل اصلی ناپدید شدن این هواپیما بوده است.

بر اساس این گزارش در حالی که هنوز هیچ نشانه و سند قطعی در مورد علت اصلی ناپدید شدن هواپیمای مالزی در دست نیست، مقام های این کشور هیچ احتمالی را رد نمی نمایند. پلیس مالزی نیز تحقیقاتی را شروع نموده است تا ببیند آیا بین مسافران یا خدمه این هواپیما کسی بوده که مبتلا به بیماری و مسائل روانی باشد. با گذشت زمان بیشتری از ناپدید شدن این هواپیما معمای آن پیچیده تر می گردد.

شرکت هواپیمایی مالزی به خانواده هریک از مسافران این هواپیمای ناپدید شده 5 هزار دلار بابت اقامت در هتل در کوالالامپور پرداخت خواهد نمود. خانواده ها و بستگان مسافران این پرواز برای دریافت خبر از این مسافران در کوالالامپور به سر می برند.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 419

به "مالزی دست داشتن خدمه در ناپدید شدن هواپیما را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی دست داشتن خدمه در ناپدید شدن هواپیما را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید