مسئولین فارس مقصر اصلی عدم نتیجه گیری تیم قشقایی در این فصل بودند

به گزارش مجله پیکوشو، داریوش هرمزی پس از برد یک بر صفر شب گذشته شاگردانش مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان، در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: تیم شهدای قشقایی از اعتبار فوتبال فارس رونمایی کرد و در این تیم بازیکنانی حضور دارند که آینده فوتبال فارس هستند که نمونه آن یک بازیکن 19 ساله کازرونی بود که پیروز به گلزنی شد.

مسئولین فارس مقصر اصلی عدم نتیجه گیری تیم قشقایی در این فصل بودند

وی اضافه نمود: ما نه تنها برای خودمان بلکه برای فوتبال فارس جنگیدیم و حتی تیم فجر سپاسی هم از این نتیجه بهره برد و در واقع از یک تیم جدید رونمایی کردیم چراکه چند بازیکن خود را بدلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

سرمربی قشقایی بابیان اینکه پیش بینی یک بازی سخت را بدلیل حمایت کل استان خوزستان از این تیم داشتیم گفت: مظلومیت تیم قشقایی بیشتر باید نمود پیدا کند چرا که این تیم به لحاظ توجه مسئولین واقعاً فقیر است اما از نظر استعداد و حضور بازیکنان مستعد، غنی است.

هرمزی با انتقاد از استاندار فارس و نمایندگان مجلس بدلیل عدم حمایت از این تیم بیان داشت: فکر می کنم فعالیت این تیم و تأثیر آن در بحث نشاط اجتماعی برای هیچ مسئولی اهمیت ندارد چراکه 26 هفته است که یکی از آنها برای دیدن بازی تیم قشقایی به استادیوم نیامده اند و علت اینکه نتایج لازم را در این فصل از مسابقات کسب نکردیم، عدم حمایت همین مسئولین است.

مسئول کادر فنی تیم شهدای قشقایی به بازی بعدی این تیم در ارومیه مقابل نود اشاره نمود و اضافه نمود: باچه پولی باید به ارومیه برویم و آیا می توان این جهت طولانی را با اتوبوس طی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1696

به "مسئولین فارس مقصر اصلی عدم نتیجه گیری تیم قشقایی در این فصل بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولین فارس مقصر اصلی عدم نتیجه گیری تیم قشقایی در این فصل بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید