مسائل اقتصادی شدید هیات فوتبال برتر سال، نجفی: برخی روزها حتی غذا نداشتیم!

به گزارش مجله پیکوشو، رئیس هیات فوتبال بوشهر می گوید این هیات هیچ یاری اقتصادی نداشته و تمام هزینه های ممکن از داشته های خودش خرج نموده است.

مسائل اقتصادی شدید هیات فوتبال برتر سال، نجفی: برخی روزها حتی غذا نداشتیم!

محمد نجفی، رئیس هیات فوتبال بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره انتخاب شدن هیات فوتبال بوشهر به عنوان بهترین هیات فوتبال در مراسم برترین های لیگ برتر گفت: جا دارد که این اتفاق را به تمام مردم بوشهر تبریک بگویم. این مساله نتیجه یک کار تیمی بود و کوشش بی وقفه دست اندرکاران هیات فوتبال موجب شد این عنوان به دست آید. جا دارد که از تمام کسانی که ما را در این راه یاری کردند تشکر کنم.

او ادامه داد: استراتژی ما برای آغاز کارمان در هیات فوتبال این بود که بتوانیم افراد کارآمد و متخصص و صاحب نظر در حوزه فوتبال را شناسایی کنیم و در کارهایمان از آن ها استفاده کنیم. ما همچنین افراد با تجربه ای را که در استان های مختلف در عرصه های مختلف فوتبال خدمات ارائه دادند رصد و از الگوهای کاری آن ها استفاده کردیم. در این مدت، شوراهای مختلف راهبردی مختلفی تشکیل شد و از افرادی که دارای اندیشه علمی بودند استفاده کردیم تا امیدواری در فوتبال بوشهر ایجاد گردد.

نجفی اضافه نمود: در سطح استان بوشهر، آمار مدرسه فوتبال بسیار کم بود اما در حال حاضر، حدود 100 مدرسه فوتبال در استان بوشهر داریم که دارای مجوزهای رسمی فدراسیون و AFC هستند. حدود 16 مدرسه فوتبال غیرقانونی داریم که قرار است پیگیری های لازم را انجام دهیم و آن ها را تعطیل کنیم.

رئیس هیات فوتبال بوشهر اعلام کرد: ما در فستیوال های مختلف، توانستیم موفقیت های مختلفی به دست آوریم. این موفقیت ها باعث شد که در رده های مختلف ملی بتوانیم از استان بوشهر حدود 102 بازیکن داشته باشیم که این حاصل کوشش و وجود مدارس فوتبال در استان بوشهر است. ما در حوزه فوتبال بانوان هم توانستیم اقدامات خوبی را به ارمغان بیاوریم و در حال حاضر ما لیگ دسته دو، دسته یک و لیگ برتر بانوان در بوشهر داریم.

او در ادامه درباره وضعیت داوری در فوتبال بوشهر اعلام کرد: در حوزه داوری ما پیشرفت های بسیار زیادی داشتیم به طوری که اگر در کل لیگ های فوتبال کشور پنج داور داشتیم، این رقم به 74 داور رسیده و ما در حال حاضر پنج داور در لیگ برتر داریم که در این رقابت ها فعال هستند. همچنین بزرگان داوری فوتبال ایران مثل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به بوشهر آمدند و ایده های خود را به ما دادند که این اتفاق به داور بوشهر انگیزه های زیادی داد موجب شده الان 120 داور در لیگ های داخلی و کشوری داشته باشیم.

نجفی درباره وضعیت تیم های پایه گفت: ما در حال حاضر 11 تیم در لیگ های برتر پایه کشور داریم و می توانیم بگوییم که استان بوشهر یکی از اولویت های فوتبال ایران در رده پایه است. در کنار این، مدارس فوتبال یاری شایانی برای ارتقا سطح پایه فوتبال بوشهر نموده اند.

رئیس هیات فوتبال بوشهر اضافه نمود: ما تا اینجای کار خیلی کار کردیم. خیلی روزها شد که غذا برای خوردن نداشتیم اما در کوشش بودیم که با وجود تمام محدودیت ها استعدادهای فوتبال بوشهر را پیدا کنیم و در راستای آن قدم برداریم.

او درباره مسائل اقتصادی تاکید نمود: ما هیچ حمایت اقتصادی نداشتیم و تمام هزینه ها را هیات فوتبال بوشهر از داشته های خودش خرج کرد. مسائل اقتصادی ما را بسیار اذیت می نماید اما امیدوارم با ظرفیت هایی که در فوتبال بوشهر وجود دارد و حمایت های مسئولان بتوانیم موفقیت های بیش از این کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 383

به "مسائل اقتصادی شدید هیات فوتبال برتر سال، نجفی: برخی روزها حتی غذا نداشتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اقتصادی شدید هیات فوتبال برتر سال، نجفی: برخی روزها حتی غذا نداشتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید