نحوه فعالیت دانشگاه شریف در دو هفته اول آذر

به گزارش مجله پیکوشو، ستاد کرونای دانشگاه صنعتی شریف در مورد نحوه اجرای بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور با موضوع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور مصوبه ای صادر کرد. براساس این مصوبه کلیه فعالیت های دانشگاه تا تاریخ 14 آذر ماه به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی خواهد بود.

نحوه فعالیت دانشگاه شریف در دو هفته اول آذر

به گزارش خبرنگاران، متن این مصوبه به توضیح زیر است:

با آرزوی صحت و سلامتی برای همه همکاران عزیز، دانشجویان گرامی و خانواده های آنان و در اجرای بخشنامه شماره 374899 مورخ 1399/8/27 سازمان امور اداری و استخدامی کشور موضوع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند کووید 19 در شهرهای کشور مصوب 44 مین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، به اطلاع می رساند از روز شنبه 1399/9/1 تا آدینه 1399/9/14 کلیه فعالیت های دانشگاه به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی با رعایت ملاحظات مندرج در بندهای زیر صورت می پذیرد:

1. کلیه فعالیت های آموزشی (شامل کلاس ها و جلسات دفاع از سرانجام نامه) به صورت مجازی ادامه خواهد یافت. در مواقع ضروری اعضای هیئت علمی که احتیاج به استفاده از استودیوهای دانشگاه برای تدریس دارند، با هماهنگی مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه ([email protected]) کماکان می توانند در استودیوهایی که این مرکز تعیین خواهد نمود، به تدریس خود ادامه دهند.

2. تردد دانشجویان به دانشگاه مجاز نخواهد بود مگر در موارد استثناء که حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تشخیص و پذیرش مسئولیت استاد راهنما و رئیس دانشکده و تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای زمان های محدود ضروری باشد. تمامی مجوزهایی صادر شده قبلی از تاریخ 1399/8/30 ملغی خواهد شد. اطلاع رسانی در خصوص نحوه ارسال درخواست توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام خواهد گرفت.

3. دانشجویان مستقر در خوابگاه ها در صورت تمایل می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به اسکان در خوابگاه ها ادامه دهند. در این مدت، توزیع وعده های غذایی دانشجویان مستقر در خوابگاه ها، در محل خوابگاه انجام خواهد گرفت.

4. کلیه جلسات و رویدادهای دانشگاه از قبیل شوراها و کمیته های دانشکده ها و پژوهشکده ها و سمینارهای پژوهشی که به صورت مجازی امکان برگزاری دارند، طبق روال معمول برگزار خواهند شد.

5. افرادی که در مجتمع های خدمات فناوری و انجمن فارغ التحصیلان شاغل به کار هستند، امکان حضور فیزیکی در دانشگاه ندارند و به تناسب به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد. در موارد استثناء و ضروری حضور افراد شاغل در واحدهای مجتمع های خدمات فناوری به تشخیص و پذیرش مسئولیت استاد مربوطه و با تایید معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه برای زمان های محدود مجاز است. در این موارد لازم است، درخواست تقاضای مجوز حضور افراد، توسط استاد مربوطه به وسیله سامانه اتوماسیون اداری به مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه جهت آنالیز ارسال گردد.

6. حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به سامانه های الکترونیکی، حفاظت فیزیکی، تأسیسات و ساختمان، فضای سبز و خدمات پشتیبانی مرتبط با دانشجویان مستقر در خوابگاه ها (شامل کارکنان ادارات امور خوابگاه، کارکنان و پیمانکاران امور تغذیه، مرکز بهداشت و پرسنل خدمات خوابگاهی)، با حداقل تعداد ممکن، بسته به اعلام مدیر واحد مربوطه و تایید معاونت اداری و اقتصادی دانشگاه، لازم است.

7. در مواردی که امکان انجام کار به وسیله دورکاری فراهم باشد، جهت تداوم خدمات رسانی، با هماهنگی مدیران، کارکنان به وسیله دورکاری به وظایف خود ادامه خواهند داد. چنانچه در مواقع ضروری انجام یا فراهم کردن مقدمات بعضی از امور، احتیاج به حضور در دانشگاه داشته باشد، کارکنان با نظر مدیر مربوطه و با تایید معاونت اداری و اقتصادی به صورت موردی در دانشگاه حضور خواهند یافت.

8. در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است، افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهند بود.

بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی شریف، بدیهی است در صورت تغییر شرایط هشدار از نظر میزان فراگیری کووید 19، نحوه حضور اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان با توجه به بخشنامه های بعدی، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1350

به "نحوه فعالیت دانشگاه شریف در دو هفته اول آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت دانشگاه شریف در دو هفته اول آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید