چرا باید پایتون یاد بگیریم؟

به گزارش مجله پیکوشو، 1.محبوبیت برنامه نویسی دنیایست: با توجه به اینکه دانش برنامه نویسی لزوما در تمام ابعاد علمی دنیا همانند تجارت ،پزشکی,مهندسی عمران،بانکداری،مدیریت اقتصاد و... کاربرد روزافزونی دارد و استاندارد های این دانش در کشورهای مختلف بسیار نزدیک بهم میباشد میتوانید در مقیاس دنیای شغل آینده خود را تضمین نمایید

چرا باید پایتون یاد بگیریم؟

2.دورکاری (فریلنسینگ): با توجه به کمبود متخصص برنامه نویس و مهاجرت کثیر برنامه نویسان به خارج از کشور بسیاری از شرکتها پروژه های خود را بصورت برونسپاری در اختیار برنامه نویسان از سراسر کشور قرار میدهند و بازار فریلنسینگ بازار چند صد میلیارد تومانی در کشور ما را در اختیار دارد

3.برنامه نویسی پلی به سمت مهاجرت شغلی:یکی از روشهای مطمئن کم هزینه و پرعایدی برای مهاجرت به خارج از کشور مهاجرت از طرف شغل(job offer)میباشد آموزش برنامه نویسی یکراه هوشمندانه برای مهاجرت میباشد

4.برنامه نویسی و شغل دوم:بسیاری از کسانی که برنامه نویسند برای شغل دوم خود کارهای پروژه ای و پاره وقت برنامه نویسی را انتخاب مینمایند که گاها عایدی بسیار بالاتری از شغل پایه اول دارد

5.برنامه نویسی و عایدی دلاری:با یکی از روشهای زیر میتوانید به استخدام شرکتهای خارجی از داخل ایران شوید.

6.بسیاری از شرکتهای خارجی که بخشی از آنها را کارمندان ایرانی تشکیل میدهند برای کاهش هزینه های فراوری خود اقدام به جذب برنامه نویس دورکار(البته با سابقه کار) از داخل ایران مینماید.تجربه نشان داده که حقوق این شرکتها ده ها برابر شرکتهای داخلی میباشند و رزومه خوبی برای ساخت آینده شماست.

6.کسب عایدی به وسیله سایتهای فریلنسینگ

چرا پایتون محبوب است؟

ده ها زبان برنامه نویسی محبوب و معروف وجود دارد اما چرا باید پایتون را برای یادگیری انتخاب کنیم من به شدت معتقدم که هر شخصی که می خواهد برنامه نویسی را یاد بگیرد حتماً باید با پایتون آغاز کند و همه کسانی که برای اولین بار میخواهند وارد جهانی کد نویسی شوند توصیه اکید دارم حتما پایتون را انتخاب کند حتی آنهایی هم که به سایر زبان های برنامه نویسی مسلط هستند توصیه می کنم پایتون رو یاد بگیرند اما چرا؟

پایتون راحت و آسان است

برخلاف زبان های برنامه نویسی قدیمی که باید سینتکس ها و تئوری های زیادی را قبل از نوشتن اولین برنامه یاد بگیرید پایتون خیلی سر راست و آسان است. یادگیری سینتکس پایتون خیلی آسان است و به راحتی تو فکر میماند چیز زیادی برای به خاطر سپرده ندارد برای افراد مبتدی و کسانی که قبلا برنامه نویسی ننموده اند برترین زبان برای یادگیری پایتون است حتی برای بچه ها نیز برترین زبان است پایتون برای برنامه نویسان حرفه ای نیز برترین است زیرا با صرف زمان و انرژی خیلی کمتری نسبت به بقیه زبان ها برنامه های خیلی پیشرفته ای می توانند ایجاد نمایند.

هر کاری را با پایتون می توان انجام داد

پایتون قدرتمند است و کتابخانه ها و پکیج هایی که برای آن وجود دارند پایتون را قدرتمند تر نموده اند. می توانید با Turtle کارهای گرافیکی انجام دهید، برنامه های تحت وب و دسکتاپ زیبایی با Tkinter ایجاد کنید، بازی های حرفه ای با pygame بسازید، برنامه های تحت وب با Django توسعه دهید، با کتابخانه هایی که یادگیری آنها خیلی آسان است می توانید الگوریتم های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را اجرا کنید امکانات و قابلیت های پایتون بی سرانجام است. با آغاز یادگیری پایتون شما فقط وارد جهانی برنامه نویسی نمی شوید بلکه به مهارت برنامه نویسی با مطلوب ترین و پرعایدیترین زبان برنامه نویسی جهان مجهز می شوید.

پایتون سرگرم نماینده است

پایتون را می توانید به همراه برنامه نویسی بازی محبوبتان یاد بگیرید می توانید بازی های خودتان را طراحی کنید و با پایتون پیاده سازی کنید می توانید ویژگی های بازی را بر اساس علاقه تان تغییر دهید می توانید مراحل جدیدی به بازی اضافه کنید.

پایتون آغاز عایدیبالا

زبان پایتون فرصت های شغلی متعددی را فراهم می نماید و نوید رشد بالا با منظره حقوق و دستمزد بزرگ را می دهد. به این علت که فناوری های پرطرفدار مانند علم داده، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به پایتون متکی هستند.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، حقوق توسعه دهندگان نرم افزار معمولاً عالی است.پایتون نیز از این قاعده مستثنی نیست.طبق Simplilearn، میانگین دستمزد سالانه توسعه دهندگان پایتون در سطح پایه از 79888 دلار تا 111605 دلار متغیر است.در ایران حقوق یک برنامه نویسی تازه کار پایتون در سال 1401 از هشت میلیون تومان آغاز میشود که میانگین تا 20 میلیون هم میرسد.

یادگیری ماشین

رشد یادگیری ماشینی در چند سال اخیر فوق العاده است و به سرعت همه چیز را در اطراف ما تغییر می دهد. یادگیری ماشینی (ML) آنقدر همه کاره و قدرتمند است که یکی از مهیج ترین فناوری های عصر ماست. آمازون از آن استفاده می نماید، نتفلیکس از آن استفاده می نماید، فیس بوک از آن استفاده می نماید، و این فهرست همچنان ادامه دارد.

چگونه پایتون را یاد بگیریم؟

کافی است آکادمی تحلیل داده را در google جستجو کنید. در سایت این آکادمی علاوه بر مشاهده انواع آموزش های سطح بالا و باکیفیت می توانید وارد صفحه آموزش دوره آموزش پایتون شده و در این دوره ثبت نام کنید.

آنچه ما را با پکیج های آموزشی و بقیه آکادمی ها متمایز می نماید این است که آکادمی برنامه نویسی تحلیل داده توجه ویژه ای در جذب اساتید با تجربه و باسابقه کار در بخش های صنعتی دارد و در دوره های آموزشی آکادمی تحلیل داده ارتباط و تعامل دوطرفه بین اساتید و دانشجویان وجود دارد، تعداد دانشجویان هر دوره محدود بوده و اساتید به فعالیت ها و پیشرفت تک تک دانشجویان، بطور موثر رسیدگی می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2259

به "چرا باید پایتون یاد بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید پایتون یاد بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید