نیروی انتظامی مجهز به محصولات فناورانه ایرانی می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، مرضیه شاوردی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: با برگزاری یکی از رویدادهای فناورانه حوزه نیروی انتظامی در صندوق نوآوری و شکوفایی، قرار است بعضی محصولات این ارگان به وسیله شرکتهای دانش بنیان به فراوری برسد.

نیروی انتظامی مجهز به محصولات فناورانه ایرانی می گردد

وی با بیان اینکه 5 قرارداد با شرکت های دانش بنیان مبنی بر فراوری محصولاتی که تا به امروز وارد کشور می شده با نیروی انتظامی منعقد شده است، گفت: فرایند تحویل بعضی محصولات آغاز شده و بعضی دیگر در آستانه آغاز تحویل هستند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: با توجه به ملاحظات سایبری و امنیتی، امکان تأمین این محصولات از خارج از کشور وجود ندارد. محصولات، بعضاً بهبود یافته محصولات قبلی شرکت های دانش بنیان هستند که با توجه به الزامات و استانداردهای پلیس، بازطراحی و سفارشی سازی شده هستند.

به گفته شاوردی، با توجه به ملاحظات امنیتی، امکان اعلام محصولات و اسامی شرکت های فراوریکننده وجود ندارد.

وی با اشاره به مبلغ قراردادها گفت: هر یک از قراردادها مبالغ مختلفی دارند که شامل 910 میلیون تومان ،210 میلیون تومان ، 3,450 میلیون تومان ، 720 میلیون تومان ، 1,200 میلیون تومان می گردد.

وی افزود: جمعا 65 میلیارد ریال قرارداد فناورانه بین نیروی انتظامی و شرکت های دانش بنیان و فناور در راستای فراوری محصولات مورد احتیاج نیروی انتظامی منعقد شده است.

وی افزود: تامین اقتصادی این قراردادها و سایر قراردادهایی که با پیگیری های آینده تفاهم های اجرا شده در دستور کار صندوق نواوری و شکوفایی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1798

به "نیروی انتظامی مجهز به محصولات فناورانه ایرانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انتظامی مجهز به محصولات فناورانه ایرانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید