کاراته در راه مسابقات جهانی اسپانیا ، معرفی مسافران مادرید

به گزارش مجله پیکوشو، ترکیب تیم ملی کاتای کاراته برای مسابقات جهانی اسپانیا در حالی اعلام شد که نام ستاره های شاخص این رشته در بخش کومیته در بین این نفرات دیده نمی گردد.

کاراته در راه مسابقات جهانی اسپانیا ، معرفی مسافران مادرید

به گزارش خبرنگاران / با برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی مادرید از سوی کادر فنی معرفی گردید. در بخش کاتای تیمی مردان، تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون با 65.7 امتیاز به عنوان رسید و به عنوان تیم اعزامی به اسپانیا انتخاب و نماینده ایران در این بخش شد. تیم تهران نیز با ترکیب امیربهادر تدین، سهیل ساجدیفر و امیریزدان تدین و تیم کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعما دیگر تیم های حاضر در این مسابقه بودند.

در کاتای تیمی بانوان نیز تیم تهران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با مجموع 63.2 امتیاز به عنوان تیم برتر انتخاب و مسافر رقابت های جهانی اسپانیا شد. اما تیم پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی دیگر تیم حاضر در این مسابقه بود.

در بخش کاتای انفرادی بخش مردان، ابوالفضل شهرجردی در مجموع سه کاتا با کسب امتیاز 65.3 امتیاز به مقام اول دست یافت. علی زند هم در مجموع سه کاتا با 62.8 دوم و مهران قربانعلی پور با 62.2 امتیاز در صندلی ها سوم نهاده شد. احمدرضا محمودی و جاوید بهمن جاه دیگر کاتاروهایی بودند که در این رقابت حضور داشتند، امیر بهادر تدین نیز از دور رقابت ها انصراف داد.

به این ترتیب شهرجردی بلیت سفر به اسپانیا را به دست آورد.

در کاتای انفرادی بانوان نیز فاطمه صادقی در مجموع با کسب 64.6 امتیاز به عنوان نفر برتر شناخته گردیده نام خود را در لیست جهانی کاراته قرار داد. مهسا افسانه و نگین باقری نیز با امتیازات مشابه 62.2 امتیاز در صندلی های بعدی نهاده شدند.

این ترکیب در حالی برای حضور در جهانی مادرید انتخاب گردیده که هنوز تکلیف تیم ملی کومیته نا تعیین است. نام نفرات مطرحی چون امیر مهدی زاده، ذبیح اله پورشیب و بهمن عسگری در بخش مردان و حمید عباسعلی در بانوان می تواند در این تیم جای بگیرد اما هنوز وضعیت ناتعیینی دارند. این نفرات برای حضور در بازی های آسیایی جکارتا راهی اندونزی گردیده اند و به همین دلیل کادر فنی نتوانسته انتخابی این بخش را برگزار کند. تعیین نیست که این نفرات چه وضعیتی را پیدا می نمایند.

آیا تیم ملی کاراته بدون این ستاره ها راهی مادرید می گردد یا این که کادر فنی برنامه ای را برای حضور در این مسابقات در دست دارد که بعد از جاکارتا آن را اعلام می نماید.

بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی جهان کاراته اواسط آبان ماه امسال به میزبانی شهر مادرید در کشور اسپانیا برگزار می گردد.

5/400

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 14

به "کاراته در راه مسابقات جهانی اسپانیا ، معرفی مسافران مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته در راه مسابقات جهانی اسپانیا ، معرفی مسافران مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید