10 راه برای تزیین خانه با گیاهان؛ دکور خانه را جذاب کنید

به گزارش مجله پیکوشو، تزیین خانه با استفاده از گیاهان آپارتمانی و فضای سبز، به یکی از محبوب ترین دکورها تبدیل شده است. سایت های طراحی و دکور هر روز بیشتر از قبل به وجود گیاهان در خانه توجه نشان می دهند.

10 راه برای تزیین خانه با گیاهان؛ دکور خانه را جذاب کنید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، با هم چند راه برای تزیین سبز خانه را بیاموزیم.

1 - سبزه را به خانه بیاورید

تزیین و آراستن گل همواره دوست داشتنی است، افزودن سبزه و فضای سبز طبیعی به دکور خانه بدون توجه به فصل، این زیبایی را دوچندان می نماید.

از اکالیپتوس خوشمزه گرفته تا پیچک های تابیده شده، برگ ها و درختچه های بی شماری برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید چندین سبک تزیین را امتحان کنید.

گلدانی با برگ های سبز یا سینی پر از گلدان های کوچک و زیبا. راه های مختلف را آنالیز کنید تا بتوانید مطابق سلیقه خود خانه را با رنگ سبز تزیین کنید.

2 - فضای سبز بالای شومینه

اگر قبلاً از اکالیپتوس در خانه خود استفاده ننموده اید، حالا قرار است آغاز کنید. درخت اکالیپتوس رایحه ای خوش دارد که بوی تمیزی و پاکی را در خانه پخش می نماید، پس همواره از نوع تازه و طبیعی آن بهره ببرید. شما می توانید تاقچه بالای شومینه خود را با این گیاه خوش عطر بیارایید.

3 - کدو تنبل و سبزه در یک سبد

کدو تنبل ها یکی از المان های زیبا برای دکور خانه هستند. شما می توانید در فصل کدو تنبل از طبیعی آن و در غیر این صورت مدل مصنوعی آن را با چند مدل سبزه دیگر در سبدی شبیه به سبد کشاورزان تزیین کنید و در گوشه ای از خانه قرار دهید.

4 - برگ انجیری های زیبا روی میز

گیاه برگ انجیری یکی از دکوراتیوترین گیاهان آپارتمانی است. بسیاری از طراحان عظیم داخلی سال جاری برای تزیین خانه از این گیاه استفاده نموده اند.

شما می توانید از پارچه ای با طرح این گیاه یا از برگ مصنوعی آن برای تزیین میز غذای خو بهره ببرید تا هم به شما حس طراوت بدهد و هم با ایجاد فضای مناطق استوایی و گرمسیری، اشتهای شما را برای میل کردن یک وعده غذایی، دو چندان کند.

5 - قاب از سبزه برای تخت خواب

شما می توانید فضای سبز را به اتاق خواب خود بیاورید. اگر قاب تخت خوابتان امکان پوشیده شدن با گیاهان را دارد، با استفاده از مدل مصنوعی گیاهانی مانند سرخس یا پیچک آن را تزیین کنید.

حتما از گیاهان مصنوعی واقعی تر انتخاب کنید تا حال و هوای بهتری ایجاد کند. می توانید از این ایده برای تزیین دور آینه نیز بهره ببرید.

6 - فضای سبز شناور

اگر به غوطه ور شدن گیاهان در آب علاقه دارید، این دکور باب میل شما است. از بطری های دورریختنی بهره ببرید و داخل آن را با برگ های طبیعی و آب پر کنید.

برگ های رزماری، سرخس یا ماگنولیا گزینه های خوبی برای این کار هستند. می توانید به جای درپوش بطری، از شمع با رنگ مورد علاقه خود بهره ببرید.

7 - تاج گل بالای گهواره

با یک تاج گل روشن و مطبوع، مانند آنچه در تصویر می بینید فضایی زیبا و دلنشین برای فرزند خود آماده کنید تا صبح را با دیدن سبزه آغاز کند. خوش آمدید. اکالیپتوس یا سرخس جنگلی گزینه های خوبی برای این تاج گل حلقوی ساده هستند.

8 - ترکیب مس و گل

سال جاری مس به انتخاب دکوراسیونی مرسوم تبدیل شده است، بنابراین می توانید از ظروف مسی کوچک و زیبا به عنوان گلدان بهره ببرید و گیاهان مورد علاقه خود را در آن بکارید. می توانید از کنف یا طبقه برای نصب آن به دیوار بهره ببرید.

شما حتی می توانید با چند لوله مس و تکه های بدون استفاده چوب، این فضا را برای هر یک از اتاق های خانه خود بازسازی نمایند.

9 - یک مهمانی با نخل و انجیری

یک راه ساده و زیبا برای تزیین خانه در زمان مهمانی، استفاده از برگ های نخل و انجیری است. می توانید از نمونه های مصنوعی برگ ها برای ساخت ریسه ای از سبزه بهره ببرید. این تزیین برای هر مراسمی مناسب خواهد بود علاوه بر اینکه با یک بار ساخت آن، شما همواره برای دکور مهمانی ها آماده هستید.

10 - فانوسی از سرخس

اگر به فانوس های قدیمی علاقه دارید، می توانید با پر کردن آن از گیاه آن را به یک دکور زیبا تبدیل کنید. سرخس یک انتخاب مناسب برای داخل فانوس شماست.

یک گلدان سرخس را در فانوس قرار دهید و از چند سنگ در اطراف گلدان برای محکم شدن و زیباتر شدن آن بهره ببرید. می توانید فانوس را در ایوان یا بالکن خود قرار دهید و هنگام نوشیدن یک فنجان چای، از دیدن آن لذت ببرید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1045

به "10 راه برای تزیین خانه با گیاهان؛ دکور خانه را جذاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 راه برای تزیین خانه با گیاهان؛ دکور خانه را جذاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید