4 پرواز در 5 روز، اتفاقی که ملی پوشان استقلال را فلج می نماید

به گزارش مجله پیکوشو، وینفرد شفر به شدت نگران وضعیت استقلال و ملی پوشانش است که تا قبل از بازی با نفت تمرینی با این تیم نداشته اند و حالا باید در طول 5 روز 4 پرواز را پشت سر بگذارند.

4 پرواز در 5 روز، اتفاقی که ملی پوشان استقلال را فلج می نماید

به گزارش خبرنگاران ، برای بازی با السد در قطر، استقلال از همه موانع و مسائل دوران آماده سازی اش هم که عبور کند، با مشکل بزرگ تری درباره ملی پوشانش روبرو است. معضل 4 پرواز در 5 روز! که به خودی خود می تواند بازیکنان را از نظر بدنی با مشکل روبرو کند.

طبق برنامه سازمان لیگ، استقلال باید روز 21 شهریور ماه راهی شهر مسجد سلیمان شود. همان روز ملی پوشان استقلال از ازبکستان به تهران می رسند و اصلا معین نیست بتوانند در تمرین آخر این تیم که حدود 50 دقیقه است شرکت نمایند. در ادامه استقلال 23 شهریور به تهران بر می شود و روز 24 شهریور ماه باید خود را آماده سفر به کشور قطر کند. این در حالی است که وینفرد شفر به شدت نگران وضعیت استقلال و ملی پوشانش است که تا قبل از بازی با نفت تمرینی با این تیم نداشته اند.

از سوی دیگر آبی پوشان در فاصله 21 شهریور تا 26 همین ماه و در فاصله کمتر از 5 روز ابتدا راهی مسجد سلیمان گردیده و به تهران برشود و دوباره راهی سفر قطر برای بازی با السد شود که این موضوع قطعا از نظر بدنی روی بازیکنان تاثیر منفی خواهد داشت.

180 – 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 36

به "4 پرواز در 5 روز، اتفاقی که ملی پوشان استقلال را فلج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پرواز در 5 روز، اتفاقی که ملی پوشان استقلال را فلج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید