5 راه چاره برای اخذ اقامت و مهاجرت به چین

به گزارش مجله پیکوشو، چگونه ویزای چین بگیریم؟ آشنایی با روش های مهاجرت به چین از طریق تحصیل - ازدواج - خرید ملک و سرمایه گذاری و ...

5 راه چاره برای اخذ اقامت و مهاجرت به چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور جهان دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

قبل از بررسی راه های اقامت و مهاجرت به چین می خواهیم کمی درباره کشور چین صحبت کنیم. می دانید که چین پر جمعیت ترین کشور در جهان و یک از سرزمین های باستانی و پهناور در قاره آسیا است و تاریخ غنی و جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار با ارزشی دارد و همین باعث هجوم میلیون ها جهانگرد در سال به این کشور زیبا می شود.

بیشتر افراد با هدف گردشگری و بازدید از جاذبه های جهانگردی چین به این کشور سفر می نمایند و برای این منظور باید ویزای جهانگردی چین را دریافت نمایند، ولی برخی افراد با هدف اقامت و زندگی در چین، این کشور را انتخاب می نمایند و این افراد باید ویزایی غیر از ویزای جهانگردی دریافت نمایند.

جالب است بدانید روش های اقامت به چینبسیار متنوع است و افراد می توانند تحت شرایطی خاص اقدام به مهاجرت و زندگی در این کشور نمایند. در این مقاله، درباره دریافت و اخذ ویزای چین هم صحبت میکنیم و مروری بر آن خواهیم داشت.

چگونه ویزای چین بگیریم؟

چین یکی از کشورهای جهانگرد پذیر و بسیار فعال در زمینه اقتصاد و تجارت است. ایرانیان برای ورود به کشور چین نیاز به اخذ ویزا دارند که از طریق کارگزار مستقیم خدمات مسافرتی چین می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

چرا بهروزسیر؟

ما دغدغه های شما رو برای یه سفر خوب می دونیم ؛ چون ما هم از جنس شما هستیم.

گرونی ، بدقولی و تخصص نداشتن مجری های سفر دغدغه اصلی ما و شماست.

ما نخواستیم مثل خیلی ها همه کاره هیچ کاره باشیم . ترجیح دادیم یه کار رو خوب انجام بدیم و همه کاره اون یک کار باشیم . کار ما خدمات سفر به چینه !

چین قلمروی ماست و تخصص و تمرکز ما روی ارائه خدمات سفر به کشور چین ، بخصوص اخذ ویزای چین به شرط کمترین قیمت ، بیشترین سرعت و بهترین کیفیت هست.

پس اگر قصد سفر به چین را دارید صفر تا صد کارتون رو به ما بسپارید و با خیال راحت چمدونتون رو ببندید . ما از شروع تا اخر سفر همراه شما هستیم.

برای درخواست ویزای چین میتونید از این صفحه اقدام کنید . (مدارک مورد نیاز به همراه قیمت ها نیز کامل توضیح داده شده)

آشنایی با روش های مهاجرت به چین

1- اقامت چین از طریق تحصیل

تحصیل یکی از بهترین راه های اقامت چین است و افراد می توانند با اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور، با دریافت ویزای تحصیلی، اقامت موقت چین را دریافت نمایند. لازم به ذکر است هزینه پایین تحصیل در چین یکی از دلایل مهمی است که افراد این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می نمایند و در صورتی که به زبان چینی مسلط باشید، می توانید به صورت رایگان در چین و در هر مقطعی که می خواهید، تحصیل کنید.

2- مهاجرت به چین برای کار از طریق تخصص

مهاجرت از طریق تخصص و کار یکی از پرطرفدارترین راه های اقامت است ولی در سال های اخیر شرایط کار در چین به دلیل تعداد زیاد متقاضیان کمی تغییر کرده و بسیار سخت شده است. در صورتی که می خواهید از طریق کار، اقامت دائم چین را دریافت کنید باید چهار سال پیاپی در شانگهای کار و 6 ماه از سال را نیز در این شهر زندگی کنید و همچنین باید درآمد حاصل از کار شما بالغ بر 550 هزار یوان چین باشد و هر سال نیز بیش از 100 هزار یوان چین اقتصادیات بپردازید.

ویزای کاری چین در سه نوع مختلف است، ویزای نوع F که برای کسب و کار است و تنها در صورتی صادر می شود که فرد از طرف یک کارفرمای چینی دعوتنامه داشته باشد، ویزای نوع M برای افرادی صادر می شود که با اهداف تجاری و یا غیر تجاری می خواهند به چین وارد شوند و در آخر ویزای نوع Z که برای افرادی صادر می شود که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند.

3- سرمایه گذاری یکی از مطمئن ترین راه های اقامت و مهاجرت به چین

چین یکی از مهمترین قطب های اقتصادی جهان است و افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این کشور دارند و سرمایه گذاری یکی از راه های اقامت و مهاجرت می باشد که بسکمک از سرمایه داران خارجی از این طریق اقامت دائم چین را دریافت می نمایند.

برای این منظور باید در چین یک شرکت به نام خودتان ثبت کنید و سپس درخواست اقامت بدهید. دریافت اقامت چین برای ایرانیان با کمک وکیل مهاجرت به چین کار چندان سختی نیست و ایرانی های بسکمک در سال های اخیر از این طریق اقامت این کشور را دریافت کرده اند.

4- دریافت اقامت دائم چین با خرید ملک

یکی دیگر از راه های اقامت به چین، خرید ملک است و در کنار خرید خانه می توانید با سرمایه گذاری در این کشور، اقامت دائم چین را برای خود و خانواده تان دریافت کنید.

5- اخذ اقامت چین با ازدواج

ازدواج یکی از راحت ترین و رایج ترین روش های مهاجرت چین و دیگر کشورهای خارجی است و فرد با این روش به سرعت و بدون دردسر اقامت دائم می گیرد ولی اگر ازدواج واقعی نباشد، اقامت چین به شما تعلق نمی گیرد و حتی ممکن است از خاک این کشور اخراج شوید. البته لازم به ذکر است در صورتی که 5 سال از ازدواج شما با همسر چینی تان گذشته باشد، می توانید درخواست اقامت دائم دهید.

منبع : مجله گردشگری چین

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1225

به "5 راه چاره برای اخذ اقامت و مهاجرت به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 راه چاره برای اخذ اقامت و مهاجرت به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید